Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Z początkiem października zakupiłam sukienkę przez AllegroPay. Sukienka niestety okazała się być zła. Zwrot nadałam od razu. Przesyłka dotarła do sprzedającego. Zwrot kosztów na AllegroPay powinien nastąpić po 14 dniach a minął już ponad miesiąc. Za 3 dni mija termin spłaty. Nie wiem co robić bo sprzedawca nie odpisuje na wiadomości od kilkunastu dni. Z racji tego że sukienka została zwrócona do sprzedającego ja nie będę jej spłacać na AllegroPay a nie chciałabym żeby środki z AllegroPay zostały mi zabrane lub zablokowane. Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Klaudia Iskierka
@klaudiaiskierka Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, Twoje środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.
Dowiedz się więcej o zwrotach w Allegro Pay.
Dyskusję założyłaś? Na normalnych ludzi wiadomość wystarczy ale czasem trafi się taki, że trzeba podyskutować. I tak patrząc na to z perspektywy własnych zakupów to w kategorii ciuchów jest połowa takich co odsyła dopiero kilka godzin po założeniu dyskusji. Także trzeba sobie wyrobić nawyk zerknięcia po 2 tygodniach jak im termin minie i podyskutowania to wtedy jest na spokojnie. Jeśli założyłaś i nadal nic to wzywaj Allegro.