Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@EwelinaHalina a jesteś pewna, że Ty lub Pani w banku poprawnie przepisała tytuł przelewu. Podaj numer zamówienia moderacja to sprawdzi
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeżeli pieniądze nie dotarły do sprzedawcy to powinno wrócić do banku. Kontaktowała się z bankiem?
Z przelewami tradycyjnymi jest taki problem że jak coś nie do końca wpiszesz to nie dojdzie, środki powinny wówczas wrócić tam skąd zostały wysłane, skontaktuj się z bankiem czy pocztą. A zapytam skąd wiedza że nie doszły?
@EwelinaHalina Na Twoim koncie widzę 2 transakcje na tę kwotę w styczniu. Poza tym jest więcej zakupów automatycznie anulowanych, co oznacza, że środki z przelewu tradycyjnego nie docierają do sprzedajacych w ciągu 14 dni od zakupu.
Napisz proszę, której transakcji dotyczy zgłoszony tu problem i załącz potwierdzenie wpłaty w wiadomości wysłanej przez formularz. Odpowiedni zespół ustali co stało się z pieniędzmi.