Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłam lusterko, które zwróciłam nadawcy ponieważ było niezgodne z opisem. Zapłaciłam przez allegro pay i nie otrzymałam zwrotu w kwocie 90 złotych
@lucynka54 W sprawie zwrotu środków, kontaktuj się ze sprzedawcą. 🙂
@lucynka54 w jaki sposób lusterko może być niezgodne z opisem? no chyba że nie ten model... zakupy z pay spłaca zwrot na konto pay a sprzedawca ma 14dni od dnia zgłoszenia zwrotu - zwykle bo są przypadki szczególne
niezgodne z opisem w taki sposób, że było napisane, że 10 krotne powiększenie a było 3 krotne
Sprzedawca przyjął przesyłkę
Nie zwrócił to otwórz dyskusję (oczywiście jak minęło 14dni- tyle ma na zwrot sprzedający)https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Sprzedawca 25 marca zwrócił pieniądze Allegro pay
Do dzisiaj allegro pay nie zwróciło mi tej kwoty
Jak skontaktować się z allegro pay? (Dzisiaj jest 14 dzień)
@lucynka54 zwrot od sprzedającego zaksięgował się poprawnie, a w przypadku zwrotu zamówienia opłaconego Allegro Pay, pokrywa on zakup i kupujący nie musi go już spłacać.
W takim przypadku nie otrzymujesz go na konto, ale nie masz tego zakupu do spłaty w Panelu.
Jeśli zdążyłaś spłacić ten zakup w Allegro Pay, to powstała nadpłata, czy w Panelu Allegro Pay masz uzupełniony numer konta do wypłaty nadpłat ("opcje" > "zarządzanie nadpłatami")?
Jeśli tak, albo uzupełniłaś go teraz, napisz proszę do nas za pomocą formularza kontaktowego, Doradca Allegro paty, po telefonicznej weryfikacji tożsamości będzie mógł to sprawdzić i Ci pomóc.
Dopiero teraz uzupełniłam nr konta w allegro pay do wypłaty nadpłat więc chyba trzeba czekać...