Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakpiłem przedmiot płacąc usługą Allegro Pay. W dniu zakupu/ badź na następny - nieistotne opłaciłem pierwszą ratę z trzech. Gdy przedmiot doszedł i okazał się niekompatybilny, podjąłem decyzję o zwrocie jaki mi przysługuje oczywiśćie mieszcząc się w terminie 14 dni od dnia zakupu.
Moje pytanie jest takie jak Allegro rozpatruje takie przypadki, bądź jak powinno być to rozpatrzone- jako zwrot środków na konto bankowe z którego zamówienie zostało opłacone czy ta suma jest zwracana do puli TYLKO z której mogę w przyszłości skorzystać?
Widzę że Allegro robi problemy i leci już drugi miesiąc a ja nadal tej pierwszej wpłaty nie widze na swoim koncie, zamiast tego widze podniesiony pułap kwoty z której mogę skorzystać.
Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję
@arturex1231 W przypadku zwrotu towaru sprzedający powinien oddać wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Gdy sprzedawca odda wpłatę, otrzymujesz powiadomienie e-mail od Allegro. Wpłata nie jest zwracana na Twoje konto, tylko do Allegro Pay, więc Twoja spłata powinna przestać być wymagana. Jeżeli spłaciłeś ratę przed zwrotem wpłaty przez sprzedawcę, Allegro Pay powinno Ci oddać nadpłatę.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
Jeżeli nie otrzymałeś zwrotu nadpłaty, reklamację złóż tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
@arturex1231, 9 lipca otrzymałeś od nas odpowiedź, w której napisaliśmy, że powinieneś mieć wiadomość mejlową od zespołu Allegro Pay z informacją o zaksięgowanej nadpłacie oraz z prośbą o wskazanie numeru rachunku do zwrotu środków.
W przypadku braku wiadomości zostałeś poproszony o podanie w odpowiedzi numeru rachunku bankowego, na który ma być wykonany zwrot nadpłaty oraz numeru umowy, którego dotyczył zakup z usługą Allegro Pay.