Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam zwrot który nastepnie został zniszczony podczas transportu i zutylizowany. W protokole jest informacja że był niewłaściwie zapakowany. Był zapakowany przez sprzedającego, nawet go nie otworzyłam. Reklamacja złożona do firmy kurierskiej. Co z allegro pay, za kilka dni kończy się termin na spłatę. Czy muszę zapłacić mimo braku towaru i nierozwiązanej sytuacji z reklamacja? Może stać się tak, że to ja poniase koszt towaru?
@Basia1981 poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Nr zamówienia to 4074f580-6c6c-11f0-9e6b-018c05a714ca
@Basia1981 dziękuję. Widzę, że dyskusja trwa i wraz ze sprzedawcą działacie u przewoźnika, ale w tej sytuacji proponuję, abyś spłaciła to zobowiązanie, a jeśli sytuacja się wyjaśni i na Twoim saldzie będzie nadpłata, wówczas zostanie rozliczona według zasad opisanych w tym artykule.
Bardzo dziękuję za pomoc i informację.
@Basia1981 nie ma sprawy 🙂 Polecam się i dobrego wieczoru!
Mam problem. InPost nieuwzglednił reklamacji określając przesyłany towar jako niedozwolony, jako rzecz wyłączona z transportu. Towar odesłałam tak, jak do mnie przyszedł, nie rozpakowywał go i zwróciłam ta sama drąga jak został przesłany do mnie. Założyłam, że skoro został do nie ma wysłany tzn. że też mogę go odesłać. Co teraz? Straciłam pieniądze l, które za towar zapłaciłam? InPost mi ich nie zwróci. Czy mogę dochodzić zwrotu od sprzedawcy? Bardzo proszę o pomoc. Odpowiedz na reklamację załączyłam w dyskusji ze sprzedającym.
@Basia1981 nie możesz dochodzić zwrotu od sprzedawcy bo w ustawie za zwrot odpowiadasz jako kupująca co by to nie było. Jak się udało w jedną str doszło to odpowiedzialność sprzedawcy była do przekazania do rąk własnych- a teraz ty odpowiadasz tak samo. Niech zgadnę telwizor x cali zniszczony w transporcie fabrycznie pakowany z wysylką smartem?
Sprzedawca zaproponował 40% zwrotu i poinformował że mogę starać się o resztę zwrotu z allegro protect. Jak zawnioskować o 60% zwrotu wartości towaru?
@Basia1981 najpierw sprzedający powinien zlecić zwrot, a następnie będziemy mogli zaproponować zawnioskowanie o Allegro Protect na pozostałą kwotę. 😊