Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
CAPTCHA to jedno z naszych zabezpieczeń na stronie, które uaktywnia się w momencie logowania na konto Allegro, najczęściej po kilkukrotnym nieprawidłowym wprowadzeniu loginu, adresu mejlowego lub hasła.
Wymaganie rozwiązania CAPTCHY na Allegro służy przede wszystkim bezpieczeństwu w serwisie, m.in. ochronie przed spamem czy zakładaniem kont przez automaty. System prosi o rozwiązanie krótkiego zadania, które dla człowieka nie będzie stanowiło problemu, ale może zablokować bota i jego dalsze, szkodliwe ruchy na stronie.
Wymagane jest rozwiązanie CAPTCHY
Symbol CAPTCHA (biały kwadrat z niebieską, okrągłą strzałką) powinien być widoczny w prawym dolnym rogu strony logowania — to oznacza prawidłowe działanie zabezpieczenia. Po kliknięciu ikonę CAPTCHA odświeży się i będzie można zalogować się na konto (a komunikat o rozwiązaniu CAPTCHY zniknie).
W wypadku, kiedy podczas logowania zobaczycie prośbę o podanie swojego adresu mejlowego/loginu i rozwiązanie reCAPTCHA (jak na zrzucie ekranu poniżej), spróbujcie ustalić nowe hasło za pomocą opcji "Nie pamiętam hasła”.
Problem z CAPTCHA
Jeśli po wpisaniu hasła i jego zatwierdzeniu problem się powtarza, warto zaktualizować przeglądarkę i wyczyścić pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki można szybko wyczyścić za pomocą kombinacji klawiszy CTRL + SHIFT + DELETE. Warto również wyłączyć wszystkie wtyczki i sprawdzić, czy problem pojawia się na innych urządzeniach oraz w trybie incognito.
Gdyby wszystkie opisane wyżej sposoby zawiodły, a CAPTCHA wciąż nie działała, konieczny będzie kontakt z nami. W treści wiadomości warto załączyć: