
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest jakiś problem z aplikacją Allegro? Godzinę temu pobrana aktualizacja i niestety aplikacja wyświetla tylko białą stronę . Aplikacja odinstalowana i zainstalowana ponownie nie naprawiła błędu. Telefon był resetowany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam niecierpliwie, jednak już z góry bardzo dziękuję😊

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Proszę o pomoc gdyż aplikacja mi nadal nie działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @toyotalc150.
Aplikacja dla iOS została przez nas zaktualizowana.
Czy uaktualniłeś swoją aplikację do najnowszej wersji? Jeśli tak, problem dalej występuje?
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem od rana występuje u mnie na iPhone 12mini z iOs 18.3.1. Po zawieszeniu, ponownej instalacji ( kilkukrotnej ), cały czas się wiesza. Nawet logując się przez www, nie mogę sprawdzić komunikatu pod dzwoneczkiem ( bo też się wiesza ). Poniżej zrzuty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@herson Konsultuję Twoje zgłoszenie z działem technicznym.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam, że po zalogowaniu w aplikacji, wyskakuje ekran z pierwszego screena i żadnej reakcji ( ani przesunąć czy reakcji na klikanie przycisków )

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie ta sama sytuacja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie bardzo rozumiem w jakim celu zaśmiecasz wątek dotyczący problemów na iOS 15.
Tak z innej beczki- były problemy z aplikacją dla iOS 15, to cyk i nagle wspierana jest aplikacja od wersji iOS 16. A wersja po poprawce dla 15 jak kulała, tak dalej kuleje. Jedyna słuszne rozwiązanie to zakup następnego urządzenia z systemem co najmniej iOS 16 i to najlepiej na Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo uzyskać pomoc z allegro czy nawet tutaj, graniczy chyba z cudem, niemal na miarę poprawności wyszukiwarki na allegro.....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie jestem w stanie uruchomić aplikacji Allegro na iPhone 13 Pro (iOS 18.3.1). Pokazuje się następujący ekran
Ekran pod splashscreenem jest powiązany z TouchID (czasami cały robi się widoczny ale jest nieresponsywny). Gdy wyłączyłem TouchID na telefonie cały czas spinner jest widoczny i nic więcej się nie ładuje.
Żeby zaoszczędzić porad w stylu "proszę zainstalować ponownie", pragnę zaznaczyć, że już to zostało wielokrotnie zrobione.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89312827 Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy was informować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam od wczoraj problem z aplikacja allegro na IOS. Wersja aplikacji 8.12.1
Przed zalogowaniem mogę przeglądać aukcje . Ale po zalogowaniu zawiesza się , nic nie mogę zrobić.
Po ponownym uruchomieniu aplikacji wyświetla się pomarańczowy ekran z literą a.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkrzychu @Client:89312827 @herson Problem został rozwiązany i nie powinien już występować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Faktycznie, dzięki za pomoc.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »