Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sosenka55 nie potrzebne Ci żadne kwity , złóż reklamację sprzedawcy z tytułu rękojmii w formie wiadomości e-mail / moje zakupy - szczegóły - pytanie do sprzedającego /, a jeśli nie zareaguje wróc do nas podpowiemy jak go ponaglić .
Spróbuję,dzięki.
@sosenka55 Masz kwity - na przykład mailowe potwierdzenie zakupu na Allegro, dowód wpłaty itp. To wystarczy. Nie musisz do reklamacji mieć faktury lub paragonu. Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problem, daj znać.
Mam tylko podziękowanie za zakup tunelu ,sprzedawca żąda numeru zamówienia a ja nie mam.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ możecie sprawdzić
Kupiłeś na Allegro? - odpisz na wiadomość po zakupie - wtedy sprzedawca będzie miał wszystkie dane.
@sosenka55 Numer tego zamówienia na Allegro to f6d1a782-5356-11eb-a4fd-a94a35d37f1e. Oferta "TUNEL OGRODOWY FOLIOWY FOLIA SZKLARNIA 6m GRATISY". Mam nadzieję, że te informacje okażą się pomocne.
Sprzedawca odpowiada,że on ma 5cio cyfrowe numery zamówień
sosenka55 mam wrażenie ,że próbuje Cię zbyć . Napisz przez ten -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
link i podaj jak najwięcej szczegółów . Odpowiedź otrzymasz na maila .
@sosenka55 Możliwe, że prowadzi własną ewidencję, nie zmienia to jednak faktu, że powinien mieć możliwość odnalezienia transakcji, jaką przeprowadził w Allegro, na podstawie danych, które wskazałam.
Jeśli w dalszym cięgu będzie utrudniał złożenie reklamacji, zgłoś ten problem przez formularz. Pomożemy Ci.
ok tak zrobię,dzięki