Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam zapisane 4 główne adresy dostawy. Nie jestem w stanie w trakcie zakupu zmienić adresu dostawy na dogodny dla mnie. Teraz zrobię zakupy, ale problem występuje na komputerze, na telefonie i w aplikacji. Po aktualizacji przeglądarek i aplikacji nadal to samo. Wyczyściłam przeglądarki, przelogowywałam się parę razy i nic.
@margolcia_888 napisz proszę co się dzieje, gdy próbujesz zmienić adres dostawy na formularzu dostawy i płatności.
To samo jest u nas, nie możemy zmienić adresu i zmiana danych do faktury też jest niemożliwa.
to samo u mnie. allegro coraz częściej ma jakis wysyp. 😕 drama
Mam dokładnie ten sam problem. Gdy kliknę "zmień adres" wyskakuje lista zapisanych adresów ale nie mogę nawet zaznaczyć innego adresu niż ostatnio użyty. Czyszczenie ciasteczek ani wylogowanie nie pomaga.
Dla celów statystycznych - właśnie doświadczyłem tego samego problemu.
Klikając na ZMIEŃ ADRES, wyskakuje mi okienko z listą zapisanych adresów, ale nie mogę żadnego wybrać. Kliknięcie obok któregokolwiek opcję "ZMIEŃ" (Edytuj), zamyka okno wyboru adresu dostawy, bez jego zmiany w oknie zakupu.
Testowane na trzech przeglądarkach, wyłączone skrypty przeglądarkowe, czyszczona cała pamięć przeglądarki.
@margolcia_888 @Krzanoo @Wireland_2009 dziękuję za Wasze zgłoszenia, konsultuję to z Działem technicznym i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
AKTUALIZACJA 15.03.2023 14:04
Problem został rozwiązany. Poproszę o potwierdzenie, że już nie występuje.
Mam dokładnie ten sam problem. Gdy kliknę "zmień adres" wyskakuje lista zapisanych adresów ale nie mogę nawet zaznaczyć innego adresu niż ostatnio użyty
Mam zapisane 3 główne adresy dostawy. Nie jestem w stanie w trakcie zakupu zmienić adresu dostawy na dogodny dla mnie. Mam aktywny tylko pierwszy, a nie mogę zaznaczyć innego mimo że jest widoczny. Problem występuje na komputerze i na telefonie.
Dzień dobry,
chciałbym zgłosić brak możliwości zmiany danych adresowych oraz do faktury, podczas dokonywania zakupu. Zostało to sprawdzone na dwóch różnych kontach oraz kilku różnych przeglądarkach. W każdej z tych sytuacji po wyświetleniu listy dodanych adresów lub danych do faktury, nie można żadnej z pozycji wybrać ani zatwierdzić.
Witam. Nie mogę wybrać danych do faktury z dostępnej listy na swoim koncie.
@margolcia_888 @klach4 @Apollogic @KropecK @tomasztargo91 @monikawantusiak @masin88 @Krzanoo @margolcia_888 @Wireland_2009 problem nie powinien już występować.
Będę wdzięczna za potwierdzenie, że możecie już zmieniać adres dostawy na formularzu płatności i dostawy.
Jest OK, działa. Dzięki.
JEST OK