Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
16 I 2023 sprzedawca zwrócił pieniądze dla mnie przez allegro. Pieniędzy nadal brak na koncie.
Odpowiedź od sprzedawcy:
@dariuszp65 wyjaśniam tę sprawę, zwrot od sprzedającego został zlecony tego dnia, ale nie zaksięgował się poprawnie. Poprosiłam już o wysłanie wiadomości do niego, aby zlecił go ponownie.
@dariuszp65 wracam z potwierdzeniem, że wysłaliśmy wiadomość do sprzedającego z prośbą o ponowienie zwrotu, jeśli sprzedający nie odezwie się do Ciebie w ciągu najbliższych 2 dni, daj proszę znać.
@dariuszp65 sprawdź proszę czy nie otrzymałeś wiadomości od operatora PayU w sprawie tego zwrotu, ponieważ błąd w zaksięgowaniu był spowodowany niepełnymi danymi kupującego.