Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie dostałam od Was maila ze zmianami w regulaminie.
Piszecie:
Z naszych badań wynika, że spora część kupujących uznaje gwiazdki za nieprzydatne. Polecenia są dla nich wystarczającą informacją na temat sprzedającego. Dlatego, aby uprościć proces oceny, zdecydowaliśmy się je usunąć."
Z jakich k*** badan??? Kto tak uznaje?? Mnóstwo osób się tym kieruje!
Najpierw zje**liscie szukanie w opisach ofert, wyszukiwarka tak działa, ze nic znaleźć nie można, a teraz usuwacie kolejna bardzo przydatna funkcje??
Mało Wam po wynikach giełdowych??? Ludzie już od Was odchodzą... Dla Was dziadowskie znaczy bardzo dobre?? Bo tak te durne kciuki będą działać!
Ps. I nie odpowiadajcie mi... Znam Wasz bełkot z poprzedniej dyskusji.
@inka990 Nie będzie gwiazdek, ale będzie drożej, bo Allegro podwyższa prowizje i dopłaty do przesyłek.
Czyli jak zwykle to my dostaniemy po przysłowiowej tylnej części ciała... nie dość, ze nie można znaleźć tego, czego się szuka... mnóstwo ofert gdzieś poginęło w czeluściach serwisu, promowane są oficjalne sklepy, to teraz nie będziemy mieć gwarancji czy przedmiot jest dobry, bardzo dobry, czy po prosty mierny. A co do ceny, to już teraz można taniej kupić w sklepie obok niż na tym "cudownym" portalu.
Właśnie usuwają to co "neutralne" -dziwne, zostawiają opinie które budzą emocje, kontrowersje, jaki jest tego cel?
I całe szczęście. Sorki ludzie ale te opisy to jedyne w co wierzę w całych opiniach. Nie w ciemno kupującym oczywiście ale łącząc to z wnioskami ze sprzedaży człowiek wie czego się spodziewać. Przynajmniej najczęściej. Pierwsze co zawsze robię to zaglądam w negatywy i ich treść oraz w to w jaki sposób sprzedawca to rozwiązał. Wtedy wiadomo co mnie czeka w razie kłopotów. Jak to skasują to pozamiatane. Opinią o produkcie nigdy nie uwierzę, bo albo 10 produktów jest 1-nym produktem albo 1-den produkt jest 10-cioma produktami...
Tak to akurat prawda tylko Ci sami ludzie od dawna krzyczeli, że brakuje NEUTRAL. Zabieracie gwiazdki bez poprawienia tego. To tylko pogorszy sytuację.
@inka990 @AnnaG-Antyki @fox_paws O co zakład, że jak nie będzie można jechać po gwiazdkach, to wzrośnie liczba komentarzy negatywnych?
Więcej negatywnych -> mniej ofert Smart -> jeszcze drożej
Między Bogiem a prawdą, ludziom się generalnie nie chce wczytywać w komentarze, zwłaszcza jak są ich setki... inna sprawa, ze to czas zabiera... stad tez sugerują się ocenami... I to nie ma znaczenia czy to sprzedawca, czy produkt. Choć znając życie Allegro i z produktów je usunie. Generalnie ludziom także się nie chce zostawiać komentarzy, no, chyba że jest coś bardzo źle, albo bardzo dobrze, to wówczas dają upust swym emocjom. Tak działa psychologia i żadne durne Allegro-Badania tego nie zmienia. Od lat na tym portalu wszystko idzie w coraz gorsza stronę. A wiec odpowiadajac Ci na pytanie, liczba komentarzy negatywnych nie wzrosnie, malo tego oceny kciukowe beda a) mniej przejrzyste, b) niewiarygodne.
To bardzo, bardzo złe posunięcie. Ja często kupuję książki, mniej gwiazdek dawałem za złe/kiepskie/ na odwal się - pakowanie,/ lub po prostu wrzucenie książek "luzem" do kartonu. Ceny były ok, stan książek ok, ale niedostatecznie zapakowane. To obniżyłem na 4/5 za obsługę i zawsze pisałem komentarz za co, co było nie tak. (Jedną odp dużego sprzedawcy przytoczę bo mnie rozwaliła: za zarzut, że książki były wrzucone ot tak do kartonu i latały po nim, i rogi miękkich okładek się zaginały, a nawet twardych i delikatne powierzchnię okładek nowych książek po 60-90 zł się rysowały, dostałem odp, że ogólna procedura systemu pakowania na magazynie nie przewiduje zawijania w folię bąbelkową czy choćby strecz, a indywidualnych próśb co do pakowania nie mogą spełniać... czyli innymi słowy mają klienta i jedno gwiazdki w du... (później patrzę na nich: no tak dziennie klienci wystawiają im po 50-60 ocen, więc jedno 4/5 i nieprzychylny komentarz raz na tydzień choćby, to oni mają gdzieś. Inny znów nie używa żadnego rodzaju folii że względów ekologicznych, hahaha, biedny sprzedawca z Allegro chce uratować świat od plastiku, rozśmieszył mnie. Tak, to teraz chyba bez gwiazdek po prostu częściej dam kciuk w dół... i już.
To jest to dlaczego zawsze marudze na zakupy od Supersprzedawców. Wysyłka w samym foliopaku to standard. A wcale nie trzeba dużo ani drogo. Tylko troche chęci. Ja każdą używana owijam we folię, a potem w tekturę ze zwykłego kartony przyniesionego ze sklepu.To działa, jeszcze skargi nie miałam. A trochę folii nie kosztuje drożej od foliopaka.
Baaa nie dawno sama zamówiłam i dostałam. Foliopak ewidentnie przepakowany na sortowni (przyszło w firmowym inposta i z tą przyklejaną kurierską etykietą. Foliopak caly, a w śrdoku książki właśnie w karton opakowane. Gorzej, że karton był cały mokry. Na szczęście książki były w okładkach odpornych na wilgoć i im nic w sumie nie było. Ale jakby tego porządnie nie zabezpieczył to co by z nimi sie stało? Zamiast podrzeć poprzednie foliopak czy co tam było i zmoczyć karton dostałoby sie bezposrednio książkom? Mały sprzedawca o to dba, Ci duzi niekoniecznie... Wysmarowałam pięknego pozytywa za sam sposób pakowania.
A tak dla rozrywki. Mój 15-latek ostatnio chciał pomóc w pakowaniu. Książeczka miniaturowa, dosłownie z 8/5 cm. Dzieciak tak chciał solidnie zabezpieczyć, że zrobił z niej paczkę B xD. Nie miałam sumienia słowa powiedzieć, ale chichrałam sie pół dnia. Mina klienta musiała być nie do podrobienia ale pozytywa też szybko wystawił 🙂 Allegro nie rozumie, że ludziom zależy nieraz bardziej na solidnym spakowaiu niż na szybkiej wysyłce. Nieraz dostaję proźby o przesyłkę pancerną. Nie raz w komentarzach wyraźnie piszą o dobrym zapakowaniu:)
@inka990 wprowadziliśmy zmiany, które uproszczą sposób wyrażania opinii o sprzedających i produktach.
Usunęliśmy gwiazdki z oceny sprzedających, ponieważ z naszych wewnętrznych badań wynika, że większość kupujących nie korzystała z tej formy oceny. Klienci uznają polecenia (kciuk w górę i dół) za wystarczającą informację na temat sprzedającego.
Chcemy, aby oceny były prostsze i bardziej czytelne.
Nadal będzie można:
Dodatkowo usprawniliśmy sposób sortowania opinii o produktach. Domyślnie wyświetlamy te, które inni użytkownicy ocenili jako najbardziej przydatne.
Można również posortować opinie według daty, oceny lub innych kryteriów, jeśli uznasz to za pomocne.
Wierzę, że ta zmiana ułatwi podejmowanie decyzji zakupowych i poprawi czytelność ocen.
Domyślnie znowu wszystko na opak robicie. Ja jako kupująca domyślnie to chcę widzieć opinie o produktach od tego sprzedawcy, w którego ofertę akurat weszłam. Nie obchodzą mnie inne. Zdarza sie, że kilka minut przeglądam opinie i takiej nie widzę... Wtedy zwykle odchodze od zakupów, bo nie zamierzam ryzykować, że to jakaś dopiero co podpieta podróba...
Przynajmniej dajcie jakąś opcję do wyszukania takich opinii, a nie jak zwykle przechwalacie się bałaganem...
Jako kupująca chcę również mieć opcje wyrażenia lekkiego nie zadowolenia z transakcji gdy moim zdaniem nie zasłużyła na pełnego negatywa czy pozytywa... W tej chwili mi ją odebraliście. Gdy nastąpi jakiś drobny problem, warty zabrania jednej gwiazdki to mam do wyboru: dać całego negatywa, całego pozytywa albo nie wystawic nic. Żadna z tych opcji nie jest zadowalająca. Od czasu gdy była zmiana z usunięciem komentarzy dla kupujących itd ludzie cały czas piszą, że potrzebny jest powrót NEUTRALA, do tej pory korygowali to ilością gwiazdek, teraz postawiliście ich pod ścianą i jeszcze wkurzacie głupimi wklejkami...
@AnnaG-Antyki moim zadaniem jest wyjaśnić Wam potrzebę zmiany. dziękuję za Twoją opinię - pozwoliłem sobie przekazać ją do zespołu odpowiedzialnego za zmianę.
@gdvorek A wiesz może czy za zastraszanie za wystawione komentarze "negatywne" będą konsekwencje dla sprzedających, teraz regulamin mówi o niemożności "przekupywania" kupujących, ale życie pokazuje że jest inaczej.
@LEW433 nie możemy ograniczyć sprzedającemu dochodzenia swoich praw na drodze sądowej.
Jednak podpowiem z mojego doświadczenia - jeśli sprzedający kontaktuje się w wiadomości z informacją o usunięcie oceny (wysyła pismo), a kupujący odpowie mu, że nie usunie oceny i prosi, żeby ten nie kontaktował się z nim i ten kontakt niestety ponownie nastąpi, to wtedy jeśli prześlesz zrzuty do obsługi Allegro to my na ich podstawie wyślemy upomnienie sprzedającemy - każdy kolejny kontakt do klienta po upomnieniu i zgłoszeniem do obsługi może skutkować nałożeniem odpowiednich sankcji.