3krotne obciążenie BLIKIEM

agawojtala
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-09-2023
09:41
Dzień dobry. Sprawdzając dziś historię konta zauważyłam, że zostałam obciążona 3krotnie kwotami za zakupy, ktore płaciłam BLIKIEM. Zakupów dokonywałam 2 września. Były to dwie transakcje. Z obu pobrano żądaną kwotę 3krotnie. Jak mogę uzyskać zwrot nienależnie pobranej kwoty?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-09-2023
10:29
@agawojtala Jeśli środki nie wrócą na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych wyślij do nas przez formularz potwierdzenie wspomnianych płatności.
Widzę, że podczas opłacania zamówień wystąpił jakiś błąd. Czasem tak się zdarza i zwykle środki są automatycznie zwracane przez operatora. 🙂
Wiktoria
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

agawojtala
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-09-2023
15:21
Dziękuję, będę monitować.
Pozdrawiam.
oznacz moderatorów