Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Posiadam aktywne konto firma - wyszukałem przedmiot który chciałem zakupić - niestety nie mam możliwość potwierdzenia zakupu tylko opcję utworzenia konta. W czym tkwi problem?
Akumulator
@pphu-sprinter Sprawdź proszę czy w zakładce konto, masz ustawiony Widok Biznes. Po ustawieniu tego widoku, powinna pojawić się już możliwość zakupu.
Tak, mam ustawione - nadal brak możliwości zakupu.
@pphu-sprinter Prześlij proszę cały zrzut ekranu (z widocznym paskiem adresowym strony, datą oraz godziną) - zweryfikuję problemy ze złożeniem zamówienia.
@pphu-sprinter Dziękuję, konsultuje ten problem z działem technicznym.
@pphu-sprinter Wracam z informacją w sprawie problemu z zakupem, otrzymałam informację, że w momencie próby zakupu masz włączony widok dla konsumenta. Po przełączeniu na widok Biznes, przy wyszukiwarce powinien być widok jak poniżej. Jeżeli masz włączony widok Biznes i strona wygląda jak na przesłanym przez Ciebie zrzucie to proszę prześlij zrzut ekranu z całą widoczną stroną (pasek adresowy, data, godzina oraz zakładka Konto z zaznaczoną opcją widoku Biznes).
W widoku nie miałem jak powyżej, pomimo ustawienia widoku Biznes. Wszedłem do ustawień, przestawiłem na konsumenta a następnie z powrotem na Biznes. Zadziałało i teraz jest widok faktycznie Byznes 🙂