anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywne konto firma - nie mogę dokonać zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
pphu-sprinter
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Posiadam aktywne konto firma - wyszukałem przedmiot który chciałem zakupić - niestety nie mam możliwość potwierdzenia zakupu tylko opcję utworzenia konta. W czym tkwi problem? 

 

Akumulator 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@pphu-sprinter Sprawdź proszę czy w zakładce konto, masz ustawiony Widok Biznes. Po ustawieniu tego widoku, powinna pojawić się już możliwość zakupu. 

oznacz moderatorów
pphu-sprinter
#7 Wielbiciel#

Tak, mam ustawione - nadal brak możliwości zakupu.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@pphu-sprinter Prześlij proszę cały zrzut ekranu (z widocznym paskiem adresowym strony, datą oraz godziną) - zweryfikuję problemy ze złożeniem zamówienia. 

oznacz moderatorów
pphu-sprinter
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2024-11-13 201812.pngZrzut ekranu 2024-11-13 201833.png

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@pphu-sprinter Dziękuję, konsultuje ten problem z działem technicznym. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@pphu-sprinter Wracam z informacją w sprawie problemu z zakupem, otrzymałam informację, że w momencie próby zakupu masz włączony widok dla konsumenta. Po przełączeniu na widok Biznes, przy wyszukiwarce powinien być widok jak poniżej. Jeżeli masz włączony widok Biznes i strona wygląda jak na przesłanym przez Ciebie zrzucie to proszę prześlij zrzut ekranu z całą widoczną stroną (pasek adresowy, data, godzina oraz zakładka Konto z zaznaczoną opcją widoku Biznes). 

Zrzut ekranu 2024-11-14 152310.png

oznacz moderatorów
pphu-sprinter
#7 Wielbiciel#

W widoku nie miałem jak powyżej, pomimo ustawienia widoku Biznes. Wszedłem do ustawień, przestawiłem na konsumenta a następnie z powrotem na Biznes. Zadziałało i teraz jest widok faktycznie Byznes 🙂

oznacz moderatorów