Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w poniedziałek 13.07.2020 zamówiłem myszkę za 150zł z dostawą 166zł, w opisie sprzedawca napisał, że wysyła maksymalnie po 48h nie więcej lecz czekam juz 4 dzien i nawet nie chodzi o czas a o to, że nie da sie już wyszukać sprzedawcy, najprawdopodobniej usunął konto, jego inne aukcje znikły, a jedyne co o nim wiem, choć to może być kłamstwo to to, że paczka miała być z miejscowości "Piecki"
Płatność oczywiście była z góry, i potrzebuję pomocy bo nie wiem co dalej robić.
@Client:50705974 Tutaj:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
rozpocznij dyskusję, a po 24H poproś pracownika Allegro o interwencję w dyskusji. Potem możesz ew. skorzystać z Programu Ochrony Kupujacych
@Client:50705974 Rozpocznij dyskusje tu;https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:50705974 Czy w tej zakładce https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione masz tę opłaconą ofertę?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:50705974 Po 14 dniach, jeśli nie otrzymasz towaru, wypełnij i wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK, bez zgłaszania sprawy na policję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...