Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Społeczność. Mialem na allegro ustawione automatyczne wyplaty na stary adres przekazem pocztowym. Totalnie o tym zapomnialem bo nie korzystalem z allegro jakies dobre kilka lat. Pech chcial ze sprzedalem przedmiot 31 pazdziernika, wiec 1-go listopada kasa wyszla juz z konta przekazem pocztowym. Mama byla na poczcie tam gdzie mieszkalem wczesniej, i dowiedziala sie ze przekaz pocztowy poszedl spowrotem juz w polowie listopada. Mamy 17.12, allegro Mi codziennie odpisuje maila ze czekaja na informacje od operatora platnosci. 10.12 twierdzili ze w ciagu 1-go dnia kasa bedzie na koncie allegro spowrotem. No i kasy dalej nie ma, codziennie do nich pisze maila, codziennie pisza to samo ze operator nie dal im odpowiedzi, no i w koncu przestali mi odpisywac. Ogolonie to nie wiem co z tym zrobic. Nie jest to kosmiczna suma bo 150 zl, ale no nie odpuszcze im tego. Ktos podpowie jak sie za to zabrac dobrze i jak do nich dotrzec. Czuje ze poprostu zaczeli Mnie olewac 🙂
@daniel5b Niestety tylko walka i regularne przypominanie..ktoś chyba nawet dzisiaj pisał że dostał nalezne korekty po 3 mies walki z Allegro...
@daniel5b Jeżeli przestali Ci odpisywać, wydrukuj co masz i zgłoś sprawę na policję, to postawi ich na baczność. To są Twoje pieniądze i nie mają prawa Ci ich blokować w nieskończoność. Pamiętaj też, że operator PayU i Allegro to w świetle prawa oddzielne podmioty, ale praktycznie to jedna ręka.
Ok, mam im przeslac skan papierka z policji?
Zgłoś i zobaczysz, co Ci doradzi i co zrobi policja.
ok dzieki
@daniel5b Widzę, że otrzymujesz od nas odpowiedzi mailowe. Ostatnią 15 grudnia. Tak, jak poinformowała Cię konsultantka, sami nie możemy pomóc. Musimy prosić operatora płatności o ponowne zaksięgowanie środków na Twoim saldzie.
No ale nie rozumiem, skoro payu jest waszym partnerem, to tydzien trzeba czekac na informacje o tej platnosci?
Tak, bo zaksięgowanie to strasznie skomplikowana i czasochłonna procedura, a wiesz, jaka tam kolejka jest? 🙂
Juz nie wspominam o przekroczeniu wszelkich mozliwych terminow xd
Ok, czyli prosicie o zaksiegowanie srodkow czy reklamujecie ta sprawe, bo kazdy twierdzi co innego 🙂
@daniel5b To ostatnia wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy:
"Doskonale rozumiem Pana sytuację i bardzo mi przykro, że taka wystąpiła. Natomiast ze swojej strony ponagliłem operatora i poprosiłem o jak najszybsze załatwienie sprawy. Proszę też zrozumieć, że sami jako Allegro nie jesteśmy w stanie tego zmienić w systemie. Możemy jedynie prosić operatora płatności o załatwienie sprawy".
Właśnie do niej odniosłam się we wcześniejszym poście.