Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety mimo wielu prób zakładania dyskusji, i waszych porad nie udało mi się odzyskać pieniędzy za zakupiony towar, sprzedawca oczywiście zaznaczył że zdecyduje się na oddanie pełnej kwoty jednak mimo upływu 14 dni kalendarzowych po przyjęciu zwrotu (gratisu bo towaru nigdy nie wysłał) nie pojawił się przelew na koncie. [edycja] widzę wciąż otrzymuje co kilka dni komentarz negatywny z identyczną sytuacją jak moja. Widocznie allegro zaczeło tolerował złodziei.
@mc783200944 odesłałeś gratis ?
Cześć, @mc783200944. Nie widzę na Twoim koncie żadnej Dyskusji z wymienionym sprzedającym. Jeśli kontaktowałeś się ze sprzedającym w prywatnej korespondencji, to nie będziemy mieć do tego wglądu.
Możemy na Twoją prośbę rozpocząć Dyskusję ze sprzedającym. Dzięki temu doradca będzie mógł włączyć się do rozmowy i pomóc w dojściu do porozumienia. Daj znać, czy mamy rozpocząć Dyskusję.
Pamiętaj o możliwości wnioskowania o rekompensatę w ramach Allegro Protect. W tym artykule znajdziesz dokładną ścieżkę zgłoszenia.