Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka najwyraźniej nie zmieściła się do paczkomatu, bo przy próbie odebrania okazało się, że skrytka była pusta. Co teraz mam zrobić kontaktować się z sprzedawcą czy kurierem? Na stronie allegro w zakładce zakupy wyskoczył wykrzyknik i informacja "problem z wysyłką" nr wysyłki:
PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI
SPOSÓB DOSTAWY
PUNKT ODBIORU
WYBIERZ SKRYTKĘ
PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI
@Piotrrek710 już wzywamy operatora 🙂 @Allegro_One
@Piotrrek710 Sprawdzimy to i wrócimy do Ciebie.
ok, czekam. Tam (w historii wysyłki) jest nieprawidłowo napisane:
Nie masz przesyłki, to sprzedajacy jest odpowiedzialny do chwili odbioru i najlepiej zgłosić to u niego, niech skalda reklamację i wyjaśnia.
sprzedający najpierw twierdził że odebrałem (bo tak mu się zgłaszało), dzisiaj wróciła mu przesyłka, ale kurier mu nie chciał powiedzieć jaka była przyczyna. Ze strony sprzedającego wszystko było w porządku twierdzi, że paczka się mieściła w paczkomacie i wysłał mi jeszcze raz, ale to dlaczego skrytka była pusta już chyba na zawsze pozostanie tajemnicą...
@Piotrrek710 Paczka wróciła do sprzedającego. Kurier nie mógł jej umieścić w automacie, ponieważ wybrana skrytka była za mała. Najprawdopodobniej przez błędne oznaczenie tej sytuacji, otrzymałeś powiadomienie o możliwości odbioru tej przesyłki, za co przepraszamy.
Ok. przesyłka wróciła do sprzedającego niestety... I nikt z nas nie wie dlaczego (prawdopodobnie kurier nie znalazł pustej dużej skrytki - ich jest mało - i nie chciało mu się już szukać kolejnego paczkomatu) na wszelki wypadek rezygnuje z usług allegro one. Inpost ma na takie sytuacje przygotowane specjalne punkty stacjonarnego odbioru.