anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One - zamiana paczek i w efekcie brak towaru

swirrus
#7 Wielbiciel#
O fakcie odebrania nie swojej paczki i zagubienia mojej przesyłki zostali Państwo poinformowani 10 stycznia. Od razu sprawa miała być przekazana do firmy logistycznej i najpóźniej w dniu 11 stycznia sprawa miała być wyjaśniona.
Po południu 11 stycznia w trakcie rozmowy telefonicznej poinformowano mnie, że paczka jest znaleziona i kurier umieści ja w tym samym lub najpóźniej w następnym dniu w paczkomacie. 
 
12 i 13 stycznia widzę, że powtarza się ta sama narracja, tzn że przekazaliście informacje do firmy logistycznej i czekacie na odpowiedź. Nie potraficie też powiedzieć dlaczego poprzednie osoby tak powiedziały (a macie państwa nagrania podczas rozmów i doskonale wiecie z kim rozmawiałem). 
 
Dwukrotnie więc zostałem wprowadzony w błąd - czy takie są teraz Wasze standardy ?
 
Weryfikacja paczkomatu to jest od pół godziny do maks 1 godziny. Czemu więc nie można coś stwierdzić z całą pewnością, że paczki nie ma w paczkomacie już na drugi dzień, tym bardziej,  że codziennie jest przy nich osoba z logistyki ?
Oczekuję konkretnych działań wyjaśniających i jeszcze raz poważnego traktowania klienta.
nr przesyłki to: A000BGYJK8
 
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Próbują Cie zniechęcić to tej metody dostawy, uda im się?🤔

oznacz moderatorów

swirrus
#7 Wielbiciel#

Na razie sa na najlepszej drodze. 

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@swirrus bardzo nam przykro i przepraszamy za te trudności. 
Sprawa jest weryfikowana i gdy tylko otrzymamy informacje na temat tej przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail. W tej sytuacji musimy poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

oznacz moderatorów

swirrus
#7 Wielbiciel#

Nie wierzę, że firma taka ja Allegro nie ma żadnego SLA na odpowiedź od strony obsługującej własne automaty Allegro One. Ani razu też nikt nie odniósł się do wprowadzenia klienta w błąd.

oznacz moderatorów

swirrus
#7 Wielbiciel#

Kolejny dzień mija ( już dzień) i dalej  brak odpowiedzi na temat przesyłki. Codzienne eskalację nic nie dają - ewidentnie firma logistyczna ma gdzieś prośby o wyjaśnienie a allegro nie ma żadnych form nacisku oprócz kolejnych powiadomień. Tragedia 

oznacz moderatorów

swirrus
#7 Wielbiciel#

Ciąg dalszy - dzisiaj otrzymałem informacje, że "moja paczka" jest paczkomacie. Co się okazało, że pierwsza lepsza paczka została podstawiona jaka moja chociaż nic się nie zgadzało - nadawca, nr przesyłki - kompletnie nic. Na infolinii też nikt nie potrafi powiedzieć jak długo to będzie trwało  i kiedy mogę złożyć reklamacje aby odzyskać pieniądze. Otrzymałem też informacje że nie macie żadnych umów o SLA jeśli chodzi o czas reakcji na sprawdzenie paczkomatu. To jest żenujące że tak duża firma nie ma wprowadzonych odpowiednich procedur. Jako, że co chwila pytają się mnie kto mi takie rzeczy opowiada bo nie są w stanie sprawdzić - to dzisiaj to był [edycja]

oznacz moderatorów