anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam kodu odbioru od Poczty Polskiej

Boo-baArt
#2 Obserwator#

Taka ciekawostka, przesyłka dotarła do punktu odnioru, ale nie dostałam ani sms ani maila z kodem. Oczywiście zero szans na kontakt z Pocztą, czy Allegro. Sprzedawca powiedział, że on nie może rozwiazać tego problemu, może to zrobić Allegro. Przesyłka bardzo pilna, miała dzisiaj pojechać z ekipą do Frankfurtu. Jak uzyskać ten kod odbioru?!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Sa jakieś problemy na PP, nie wiem czy to nie to, ale napisz od kogo ta przesyłka prywatnego czy firmy?

oznacz moderatorów

Boo-baArt
#2 Obserwator#

Od firmy. Udało mi się porozmawiać z infolinią Allegro i czekam na jakieś informacje, ale wina leży po stronie PP

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Boo-baArt tak PP ma problemy  ,ale w punkcie odbioru powinni to załatwić , zabierz telefon .

oznacz moderatorów

Boo-baArt
#2 Obserwator#

Nie mogę tak zrobić, ponieważ pracuję zdalnie i jestem 60 km od punktu. Paczkę miał odebrać mój szef, ktory dostał smsa z opcją śledzenia paczki, ale już nie przyszedł do niego kod odbioru

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Boo-baArt zerknij w szczegółach zakupu , może tam się kod pokazał .

oznacz moderatorów

Boo-baArt
#2 Obserwator#

Niestety kodu nadal brak. Przesyłka ma status w doręczeniu. Mimo, że paczka jest już w punkcie nie mam statusu gotowa do odbioru

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Boo-baArt Napisz do nas na czacie, korzystając z tego formularza

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Boo-baArt Wszyscy tu to wiedzą że PP ma problemy a jak przesyłki nie otrzymasz to nadal będziesz żądał zwrotu środków od PP? nie za towar do chwili odebrania jest odpowiedzialny sprzedający> firma tak jest wg prawa.

oznacz moderatorów

Boo-baArt
#2 Obserwator#

Sprzedający nie ma możliwości podania mi kodu, który powinien zostać wygenerowany przez przewoźnika. Ja będę żądać zwrotu od nadawcy, a oni już niech walczą o resztę z PP

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Jak to punkt partnerski (Żabka, ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek i Arhelan), to napisz w tej sprawie na bok@pointpack.pl DW kontakt@poczta-polska.pl
Punkt musi przyjąć paczkę na stan i zlecić, wtedy system PP wyśle kod odbioru. W twoim przypadku, wygląda na to, że punkt nie przyjął przesyłki (oficjalnie nadal ma ją kurier).

oznacz moderatorów