Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka ciekawostka, przesyłka dotarła do punktu odnioru, ale nie dostałam ani sms ani maila z kodem. Oczywiście zero szans na kontakt z Pocztą, czy Allegro. Sprzedawca powiedział, że on nie może rozwiazać tego problemu, może to zrobić Allegro. Przesyłka bardzo pilna, miała dzisiaj pojechać z ekipą do Frankfurtu. Jak uzyskać ten kod odbioru?!
Sa jakieś problemy na PP, nie wiem czy to nie to, ale napisz od kogo ta przesyłka prywatnego czy firmy?
Od firmy. Udało mi się porozmawiać z infolinią Allegro i czekam na jakieś informacje, ale wina leży po stronie PP
@Boo-baArt tak PP ma problemy ,ale w punkcie odbioru powinni to załatwić , zabierz telefon .
Nie mogę tak zrobić, ponieważ pracuję zdalnie i jestem 60 km od punktu. Paczkę miał odebrać mój szef, ktory dostał smsa z opcją śledzenia paczki, ale już nie przyszedł do niego kod odbioru
@Boo-baArt zerknij w szczegółach zakupu , może tam się kod pokazał .
Niestety kodu nadal brak. Przesyłka ma status w doręczeniu. Mimo, że paczka jest już w punkcie nie mam statusu gotowa do odbioru
@Boo-baArt Napisz do nas na czacie, korzystając z tego formularza.
@Boo-baArt Wszyscy tu to wiedzą że PP ma problemy a jak przesyłki nie otrzymasz to nadal będziesz żądał zwrotu środków od PP? nie za towar do chwili odebrania jest odpowiedzialny sprzedający> firma tak jest wg prawa.
Sprzedający nie ma możliwości podania mi kodu, który powinien zostać wygenerowany przez przewoźnika. Ja będę żądać zwrotu od nadawcy, a oni już niech walczą o resztę z PP
Jak to punkt partnerski (Żabka, ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek i Arhelan), to napisz w tej sprawie na bok@pointpack.pl DW kontakt@poczta-polska.pl
Punkt musi przyjąć paczkę na stan i zlecić, wtedy system PP wyśle kod odbioru. W twoim przypadku, wygląda na to, że punkt nie przyjął przesyłki (oficjalnie nadal ma ją kurier).