Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem jakiś czas temu przedmiot przez AllegroPay po czym zauważyłem błąd w zamówieniu i zaanulowalem jakieś 5min po zakupie. Zgodnie z logiką AllegroPay zapłacił sprzedawcy i te pieniądze powinny zostać zwrócone przez sprzedawce, lecz AllegroPay domaga się spłaty raty (w historii operacji widnieje zapis iż AllegroPay wie o zaanulowaniu zamówieniu). Powinienem spłacić raty, gdzie i tak te pieniądze do mnie powinny wrócić?
Sprzedawca nie oddał wpłaty. Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... wtedy szybko pieniądze odda.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.