anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect a uszkodzony towar / Ekran LCD

cinema78
#8 Zapaleniec#

Witam

Otrzymałem uszkodzony ekran LCD ( pęknięcie ) do telefonu. Sama paczka nie była uszkodzona, choć ekran był bez wewnętrzengo opakowania i owinięty dużą ilością folii co wg mnie przy nacisku mogło spowodować pęknięcie ekranu. Oczywiście inpost odrzucił reklamację i tu w zasadzie jestem w stanie to zrozumieć. Ale Allegro Protect również umyło ręcę od problemu. Kupiłem już sporo ekranów LCD gdyż jestem serwisantem ale taki przypadek mam pierwszy raz. Rozumiem, że w takiej sytuacji jestem na straconej pozycji ? I jeśli będzie taka sama sytuacja to nie mam co liczyć na zwrot kosztów zakupu uszkodzonego przedmiotu ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@cinema78 jeśli spisałeś protokół i była reklamacja która została odrzucona z powodu złego pakowania to odpowiada za to sprzedawca, złóż mu reklamację 🙂 rozumiem że to zakup B2B ? więc pozostaje Ci sąd 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

cinema78
#8 Zapaleniec#

Napisałem ponownego maila do allegro protect, całe szczęście rozpatrzone pozytywnie. Mam nadzieję, że patrzą na historię zakupową i też mogą jakoś określić przez to wiarygodność kupującego.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@cinema78 a brałeś fakturę ? zakup od firmy ?  masz protokół, reklamacje odrzuconą z powodu złego pakowania, idziesz do rzecznika konsumenta po wsparcie, za pakowanie odpowiada sprzedawca, o ile spisałeś protokół do 7 dni od odebrania ustalając winę przewoźnika / sprzedawcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@cinema78 jeśli na odrzuconej reklamacji od przewoźnika masz napisane 
1 winne złe spakowanie lub 2 przewoźnik nie zezwala na wysyłki ekranów LCD / telewizorów etc bo ost podopisywali sobie w regulaminach odpowiednie zapisy
to przez dyskusję składasz reklamację do kupującego 

oznacz moderatorów