Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Otrzymałem uszkodzony ekran LCD ( pęknięcie ) do telefonu. Sama paczka nie była uszkodzona, choć ekran był bez wewnętrzengo opakowania i owinięty dużą ilością folii co wg mnie przy nacisku mogło spowodować pęknięcie ekranu. Oczywiście inpost odrzucił reklamację i tu w zasadzie jestem w stanie to zrozumieć. Ale Allegro Protect również umyło ręcę od problemu. Kupiłem już sporo ekranów LCD gdyż jestem serwisantem ale taki przypadek mam pierwszy raz. Rozumiem, że w takiej sytuacji jestem na straconej pozycji ? I jeśli będzie taka sama sytuacja to nie mam co liczyć na zwrot kosztów zakupu uszkodzonego przedmiotu ?
@cinema78 jeśli spisałeś protokół i była reklamacja która została odrzucona z powodu złego pakowania to odpowiada za to sprzedawca, złóż mu reklamację 🙂 rozumiem że to zakup B2B ? więc pozostaje Ci sąd 😞
Napisałem ponownego maila do allegro protect, całe szczęście rozpatrzone pozytywnie. Mam nadzieję, że patrzą na historię zakupową i też mogą jakoś określić przez to wiarygodność kupującego.
@cinema78 a brałeś fakturę ? zakup od firmy ? masz protokół, reklamacje odrzuconą z powodu złego pakowania, idziesz do rzecznika konsumenta po wsparcie, za pakowanie odpowiada sprzedawca, o ile spisałeś protokół do 7 dni od odebrania ustalając winę przewoźnika / sprzedawcy 🙂
@cinema78 jeśli na odrzuconej reklamacji od przewoźnika masz napisane
1 winne złe spakowanie lub 2 przewoźnik nie zezwala na wysyłki ekranów LCD / telewizorów etc bo ost podopisywali sobie w regulaminach odpowiednie zapisy
to przez dyskusję składasz reklamację do kupującego