Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem wadliwy towar,przesyłka smart, sprzedawca nie odpowiada w dyskusji, zrobiłem zwrot, ale mam tylko opcję,sam wyślę, jak odzyskać pieniądze za zwrot?
@TeresaSitko Jak towar był wadliwy, to składa się reklamację.
Czy mogę wycofać zwrot i złożyć reklamację?
Wycofaj się z chęci zwrotu, złóż natomiast reklamację. Wtedy poproś o dostarczenie etykiety z listem przewozowym do sprzedawcy.
Lepiej żeby to była reklamacja, bo:
- sprzedawca pokryje koszt transportu (najlepiej niech podeśle etykietę z listem przewozowym)
- ma obowiązek doprowadzić towar do stanu zgodnego z umową
- zwracamy pełnowartościowy produkt, więc jeśli ma wadę to najpierw reklamacja, ewentualnie później zwrot
- zwrócenie towaru wadliwego - sprzedawca może zwrócić za towar, ile jest wart po zwrocie, co więcej koszt zwrotu pokrywa Kupujący (w skrócie dla Ciebie same problemy)
Jak Sprzedawca nie odezwie się w dyskusji, to po 14 dniach pojawi się możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect i obciążą go pełną kwotą a ty odzyskasz pieniądze. Po 24h możesz też poprosić o pomoc pracownika allegro.