anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszty zwrotu towaru.

MAMY ROZWIĄZANIE!
TeresaSitko
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem wadliwy towar,przesyłka smart, sprzedawca nie odpowiada w dyskusji, zrobiłem zwrot, ale mam tylko opcję,sam wyślę, jak odzyskać pieniądze za zwrot?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@TeresaSitko Jak towar był wadliwy, to składa się reklamację. 

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
TeresaSitko
#7 Wielbiciel#

Czy mogę wycofać zwrot i złożyć reklamację?

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

Wycofaj się z chęci zwrotu, złóż natomiast reklamację. Wtedy poproś o dostarczenie etykiety z listem przewozowym do sprzedawcy.

Lepiej żeby to była reklamacja, bo:

 - sprzedawca pokryje koszt transportu (najlepiej niech podeśle etykietę z listem przewozowym)

- ma obowiązek doprowadzić towar do stanu zgodnego z umową

- zwracamy pełnowartościowy produkt, więc jeśli ma wadę to najpierw reklamacja, ewentualnie później zwrot

- zwrócenie towaru wadliwego - sprzedawca może zwrócić za towar, ile jest wart po zwrocie, co więcej koszt zwrotu pokrywa Kupujący (w skrócie dla Ciebie same problemy)

Jak Sprzedawca nie odezwie się w dyskusji, to po 14 dniach pojawi się możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect i obciążą go pełną kwotą a ty odzyskasz pieniądze. Po 24h możesz też poprosić o pomoc pracownika allegro.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów