Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Opis sytuacji:
Zakupiłem towar, który okazał się używany i uszkodzony.
Sprzedawca nie uznał reklamacji i zrzucił winę na kupującego.
Po długiej dyskusji Allegro Protect przyznało mi połowę kwoty za zakupiony towar jako kompromis.
Poprosiłem sprzedawcę o odesłanie towaru.
Ten prosi o zlecenie kuriera po odbiór towaru na mój koszt.
Czy pomimo iż sprzedawca nie uznał reklamacji, to w przypadku częściowego jej uznania przez Allegro Protect (wypłata połowy kwoty za towar), muszę ponieść koszt ponownej wysyłki tego uszkodzonego towaru do mnie, czy koszt ponosi sprzedawca?
@Client:138219952 Koszt odesłania ponosisz Ty.
Należy mieć na uwadze, że Allegro niczego nie uznało - nie ma do tego prawa ani kompetencji bo nie jest stroną umowy.
Allegro jedynie wypłaca rekompensatę aby być proklienckim.
@Client:138219952 przy odrzuconej reklamacji to Konsument odbiera towar lub opłaca wysyłkę tu masz stanowisko UOKiK 🙂
Dziękuję za odpowiedzi 🙂
Pozdrawiam.
PS. Chciałem oznaczyć obie Wasze odpowiedzi jako rozwiązanie bo tak jest faktycznie, ale dało się tylko jedną.
Witam.
Załączony obrazek to ten mityczny "jednorożec" o którym od kilku tygodni wielu użytkowników tu wspomina, a który na tym forum pojawia się, by po chwili zniknąć...
Byłaby szansa na przesłanie nieedytowanej wersji na "priv"?
Pozdrawiam. Marek.