Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłem czajnik, który 2 raz w ciągu roku się zepsuł - raz odesłałem go na reklamację - teraz wypada 2x
Czy ze względu na to, że kupowałem go z allegro smart lub ze względu na to, że nie jest to moja wina, że czajnik się zepsuł muszę ponosić koszty wysyłki ?
Dzięki za odp.
A kto Ci każe odsyłać? składasz reklamację i czekasz na decyzje sprzedającego, to on decyduje jak i czy odbierze sobie czajnik na reklamację, zgodnie z prawem , najlepiej otwórz dyskusję opisz problem, odstąp od umowy zakup, zgodnie z prawem przy drugiej reklamacji tak możesz i czekaj:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie musisz na razie wysyłać. Zgłoś tylko sprzedającemu reklamację, koniecznie na piśmie przez ąllegro lub jako dyskusja. Zaznacz że to druga reklamacja i zażądaj zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeśli sprzedający będzie żądał wysyłki tego złomu to wyślij ale będzie on musiał zwrócić ci koszt wysyłki jeśli czajnik jest zepsuty. Może też odebrać sobie sam lub wysłać ci opłaconą etykietę.