anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart i reklamacja

Pieczyw91
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Kupiłem czajnik, który 2 raz w ciągu roku się zepsuł - raz odesłałem go na reklamację - teraz wypada 2x 

Czy  ze względu na to, że kupowałem go z allegro smart lub ze względu na to, że nie jest to moja wina, że czajnik się zepsuł muszę ponosić koszty wysyłki ?

Dzięki za odp.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A kto Ci każe odsyłać? składasz reklamację i czekasz na decyzje sprzedającego, to on decyduje jak i czy odbierze sobie czajnik na reklamację, zgodnie z prawem , najlepiej otwórz dyskusję opisz problem, odstąp od umowy zakup, zgodnie  z prawem przy drugiej reklamacji tak możesz i czekaj:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Nie musisz na razie wysyłać.  Zgłoś tylko sprzedającemu reklamację, koniecznie na piśmie przez ąllegro lub jako dyskusja.  Zaznacz że to druga reklamacja i zażądaj zwrotu  zapłaconych pieniędzy.  Jeśli sprzedający będzie żądał wysyłki tego złomu to wyślij ale  będzie on musiał zwrócić ci koszt wysyłki jeśli czajnik jest zepsuty. Może też odebrać sobie sam lub wysłać ci opłaconą etykietę.

oznacz moderatorów