Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super tylko dostawca nie miał pełnych danych adresowych niezbędnych do zrealizowania transakcji tzn adresu mail i numeru telefonu kontaktowego.!!!! Spróbujcie bez tego wysłać paczkę. Gratuluję finezji
Masz w zakładce zwroty w zakupie
To zapytaj o dane odbiorcę, ale najpierw przyjrzyj ofertę -tam są zakładka zwroty reklamacje itd. jak nie poda to zapytaj allegro jak masz odesłać!
zapytałem i allegro z upierdliwością godną wyższej sprawy wskazywało że mam się tym sam zająć
Masz adres to idź na PP i odeślij.
@1szofer a od kiedy to mail czy telefon jest obowiązkowy do nadania, po za tym maila sprzedawcy masz w zamówieniu 🙂
Też tak sądziłem dopóki nie chciałem skorzystać z aplikacji inpostu i dpd resztę odpuściłem