Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam coś i zapłaciłam blikiem. Zaraz potem się zorientowałam, że zamówiłam nie to co chciałam, więc anulowałam transakcję. Dwa dni temu dostałam maila, że sprzedający odesłał pieniądze, ale nadal nie mam ich na koncie. Z kim się kontaktować, żeby to zweryfikować?
Zwrot trwa do 3 dni,jeżeli nie będzie na koncie napisz do allegro.W mailu powinnaś mieć numer zwrotu podaj go przy kontakcie z allegro.Wszystko znajdziesz w zakładce pomoc na samym dole głównej strony allegro
Spokjniezaczekaj, AF misi trochę zarobić na odsetkach z Twoich pieniędzy .
Gdy minie 3 dni od otrzymania maila i pieniędzy nie będzie, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...