anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anlulowana transakcja - brak zwrotu kosztów

bubsiol
#1 Nowicjusz#

Zamówiłam coś i zapłaciłam blikiem. Zaraz potem się zorientowałam, że zamówiłam nie to co chciałam, więc anulowałam transakcję. Dwa dni temu dostałam maila, że sprzedający odesłał pieniądze, ale nadal nie mam ich na koncie. Z kim się kontaktować, żeby to zweryfikować?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

grubcio2987
#11 Animator#

Zwrot trwa do 3 dni,jeżeli nie będzie na koncie napisz do allegro.W mailu powinnaś mieć numer zwrotu podaj go przy kontakcie z allegro.Wszystko znajdziesz w zakładce pomoc na samym dole głównej strony allegro

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Spokjniezaczekaj, AF misi trochę zarobić na odsetkach z Twoich pieniędzy .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Gdy minie 3 dni od otrzymania maila i pieniędzy nie będzie, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...

oznacz moderatorów