anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulacja z powodu braku towaru

JooannaaM
#7 Wielbiciel#

Witajcie, 

Sprzedający anulował zakup jako powód podając brak towaru. Zerknęłam na jego aukcję i ten sam towar w tej samej cenie nadal ma wystawiony (w ilości ponad 120 sztuk więc nie jest to błąd magazynowy czy coś w tym stylu). Czy na prawdę sprzedawcy mogą od tak sobie podawać powód, który nie jest prawdą ?. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@JooannaaM ile ofert ma sprzedawca? Może ma ten sam przedmiot w kilku ofertach i nie pozamykał. Jak ma w innej ofercie to kup go. Albo się zapytaj czemu tak ma.

oznacz moderatorów

JooannaaM
#7 Wielbiciel#

W 1 aukcji ma dostępne ponad 120 sztuk… cena bardzo niska patrząc na inne. Początkowo myślałam, że może błąd ceny stąd anulacja ale jednak widząc „brak towaru” i aukcję nadal aktywna z tą ceną to już wiem, że to nie błąd. Zastanawia mnie tylko cel takiego działania. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wystaw ocenę- komentarz i kup u innego, same gwiazdki wystaw- bezpieczniej.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

1. Sprzedawca nie ma możliwości anulowania zakupu - takie prawo ma tylko kupujący. Sprzedawca zwrócił Ci wpłacone środki podając powód "brak towaru".

2. Jest okres przedświąteczny, opóźnienia dostaw do kupujących to standard, opóźnienia dostaw do sprzedawców to też standard.

3. Może akurat brakło temu sprzedawcy w tej chwili tego towaru, a będzie go miał za 2-3 dni - trzeba do niego zadzwonić i się spytać, to chyba najłatwiejszy sposób rozwiązania problemu.

4. Lepiej dla sprzedawcy jak w takim przypadku zwróci wpłatę kupującemu, niż jak miałby zrealizować przesyłkę za np. 2 czy 4 dni - wtedy Allegro nakłada na sprzedającego kary i nie ma znaczenia, że kupujący "był ugodowy" i zdecydował się poczekać kilka dni na wysyłkę.

5. W takich przypadkach to jeszcze sprzedawca powinien skontaktować się z kupującym - niestety, różnie to bywa... Ze swojej strony, jako sprzedawcy - często kupujący nie odbierają telefonów - a dzwonię w szczególnych przypadkach, też w takich, gdy widzę, że zamówili złe części, a potrafię to "wyłapać".

6. W takiej sytuacji, to jednak sprzedawca powinien skontaktować się z kupującym i wyjaśnić sytuację. A może dzwonił i nikt nie odebrał połączenia? - to się bardzo często zdarza.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@JooannaaM Rację ma @maxr01 > nie słucha podpuszczeń LWA bo on tylko namawia do awantur > aby jak najbardziej zaszkodzić sprzedającym > nie wiem czy to trauma z dzieciństwa (pani w sklepie nie sprzedała mu cukierków a alkoholem?) > czy jakiś uraz > czy po prostu "ten typ tak ma"

Najprościej i bezstresowo będzie zadzwonić do sprzedawcy i się dopytać.

oznacz moderatorów