Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam towar i tego samego dnia anulowałam, było to w weekend. zapłaciłam z góry razem z kosztami wysyłki. sprzedający nie miał szans rozpocząć zamówienia. zwrócił mi tylko kwotę za sam towar, a za wysyłkę do której nie doszło już nie. czy to jest zgodne, bo to pierwszy mój taki przypadek?
ewcia25 nie , rozpoczniej dyskusję i domagaj się zwrotu wszystkich środków .
@ewcia25 Kupiłaś od firmy?
tak, od firmy
pinsplash to nie ma najmniejszego znaczenia , anulowanie było dostępne dla kupującego więc sprzedający nie rozpoczął realizacji zlecenia . Musi zwrócić wszystkie środki .
@mdrogeria tiaaaa - na podstawie czego ( podaj paragraf) Sprzedający ma to przyjąć.
ps Zwrot bez podania przyczyny ( pod co podobno ma podchodzić anulowanie ) nie dotyczy sprzedaży przez osobę prywatną.
Opcja anulowania dostępna jest jedynie przy zakupie od konta firmowego. Ponadto kupujący może anulować swój zakup jedynie do momentu aż zaczniesz realizować zamówienia.
@ewcia25 To nie jest zgodne. Upomnij się o resztę wpłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Szybko odda.
@ewcia25 Twoja opinia na temat tego co robił sprzedawca jest mało wiarygodna. Może zatrudnia rodzinę Wietnamczyków do obsługi zamówień, pakowania, nadawania. Poczta jest czynna w sobotę do godz. 21 w galerii handlowej. Paczkomat jest czynny 24h.
Serio nie wiem co mam zrobić z Twoją informacją...