Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 4 plecaki po 3 zł (plus kilka innych produktów, żeby była przesyłka Smart). Otrzymałam telefon od sprzedającego, że mam anulować zakup, a w zamian mam wybrać sobie gratis za 10 zł. Pieniądze mi zwrócą za plecaki 12 zł i przęsła pozostałe rzeczy. W tym, że aukcje plecaków zakończyli i wystawili je ponownie za ok. 150 zł. Czy mogą anulować sami moje zakupy, czy mogą żądać tego ode mnie?
@Client:77386890 Sprzedający nie ma możliwości anulowania transakcji ale jednocześnie ma prawo nie realizować zamówienia jeśli nastąpił błąd w cenie towaru.
@Client:77386890 może prosić o anulowanie a Ty nie musisz nic robić, sprzedawca powołał się na błąd i prawnie nic nie wygrasz, oddał kasę i temat zamknięty 🙂
Więc lepiej się cieszyć chociaż z gratisu w wysokości 10 zł 😜
A zakup na zwykłym Allegro czy na AL? nie może cię prosić o anulowanie , zawal umowę i powinien się z niej wywiązać. Jak na AL i prywatnego to weź gratis, niestety.
@Client:77386890 cieszyć, nie cieszyć, sprzedawca fajnie się zachował, niektórzy potrafią dokonać zwrotu kasy bez kontaktu z klientem 🙂 a taki błąd reguluje KC i tu powołał się na błąd w cenie a był widoczny i zauważalny 3 zł a 150 zł to różnice 😄