anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowaana płatność a system pobrał pieniądze z karty

romnowak
#1 Nowicjusz#

Wkonywałem płatność za pomocą ApplePay, miałem środki na koncie, w pewnym momencie system poinformowął o anulowaniu płatności a równocześnie z banku przyszło powiadomienie o pobraniu środków z karty za tą transkację na allegro (kwota się zgadzała).

W tej chwili status to Anulowana Platność i prośba o ponownaąpłatność, tylko że ja już zapłaciłem.

Gdzie to zgłosić i jak rozwiązać problem, potrzebuję pilnie zamówionego towaru.

Czy osobno kupić ten sam towar w innym koszyku/zamówieniu czy ponowić płatność?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@romnowak Nigdzie nie musisz tego zgłaszać. Anulowana płatność wróci do Ciebie w ciągu 3 dni. Jeśli nadal chcesz otrzymać towar, w zakładce Moje zakupy Ponów płatność. 

oznacz moderatorów