Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot z dostawą do punktu odbioru (Żabka) i taki pojawia się przy zakupie został zaznaczony. A w śledzeniu widzę że przesyłka ominęła moje miasto i poszła 100 km dalej bo system wysłał ją do innego miasta. Z Ostrzeszowa miało trafić do Kalisza a poszło do Kórnika. Sprzedawca wysłał zgodnie z zamówieniem twierdzi że u niego wszystko ok . Co robić ?
@mihol52 Wyślij sprzedawcy zrzut ekranu lub inny dokument potwierdzający Twój wybór punktu odbioru i domagaj się dostawy do tego punktu lub niezwłocznego zwrotu wszystkich kosztów. Ty nie wiesz, czy to jest błąd systemu, a gdybyś nawet wiedział, za te błędy względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Ty masz mieć wydany towar tam, gdzie sobie zażyczyłeś.
W dokumencie który przyszedł na email widnieje że przesyłka ma iść do Kórnika jako punkt odbioru. A przy zakupie tej opcji w ogóle nie ma. Skąd zatem punkt odbioru UP Kórnik?. W tym samym czasie kupowałem też inne przedmioty i wszystko jest ok! Bardzo dziwna sprawa
Przy zakupie i prawidłowo określonym adresie wysyłki system generuje punkty odbioru dla danej miejscowości. i takiej opcji nie ma
Nie sugeruj się tym, co przyszło na maila, tylko tym, co wybrałeś podczas zakupu. Masz to wszystko w zakładce Moje zakupy.
Szczegóły zakupu - Rozwiń szczegóły dostawy.