Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić w następującej sytuacji: zaplacilam w agencji oplat za 2 przedmioty kupione na roznych aukcjach. Jedna platnosc uznano, a druga anulowano. Dowiaduje sie, ze Payu juz automatycznie zlecilo zwrot na rachunek. Tylko, ze to nie moje konto, tylko agencji oplat.
Allegro na to juz nie odpisalo. Co zrobic? Nie chce placic 2 razy za to samo, bo niby jak odzyskam juz zaplacone pieniadze.
Dziwne, nie powinno się tak stać. Skąd wiesz, że na konto Agencji? Podali Ci numer tego konta?
Powinnaś dostać zwrot wpłaty na swoje saldo Allegro Finanse lub na konto, które podajesz po otrzymaniu maila od Allegro z pytaniem, na jakie koto zwrócić środki. Może błędnie podałaś właśnie numer konta Agencji? Jeśli nie, wyjaśniaj to przez formularz i domagaj się zwrotu pieniędzy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Możesz też złożyć reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
@allegraphic Skad to wiesz : Dowiaduje sie, ze Payu juz automatycznie zlecilo zwrot na rachunek. ? Tak jak napisał @xyz96 powinno to być zwrócone na Twój rachunek w Allegro Finanse...
Dziś dostaję taką wiadomość drugi raz:
"właśnie otrzymałem informację od operatora finansowego PayU, że został wykonany zwrot środków, który zostanie przekazany bezpośrednio na rachunek, z którego dokonała Pani płatności."
Nie dotarł do mnie żaden email o anulowaniu płatności ani o wyborze formy zwrotu. W allegro finanse nie mam ustawionego nr konta.
Dostalam instrukcję, że mam z potwierdzeniem zapłaty iść do agencji opłat i tam niby zwrócą mi pieniądze. Szkoda słów.
@allegraphic To niemożliwe. Zacytuj tutaj tę instrukcję, podaj jej numer. Kto to podpisał? Odpisz pracownikowi Allegro, że to niezgodne z zasadami, pieniądze po wpłacie przelewem tradycyjnym powinny wrócić na Twoje saldo Allegro Finanse lub na konto wskazane przez Ciebie. Domagaj się zwrotu wpłaty. Ty nie masz obowiązku szukać pieniędzy po żadnych agencjach.
Wrzucę screenshota ostatniej odpowiedzi. Zamazałam nazwisko pracownika, nie wiem, czy moge tutaj podawać takie dane. Poza tym korespondowało ze mną już 3 różnych pracowników.
@allegraphic Przede wszystkim sprawdź, czy tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji masz jakieś dostępne środki (niezależnie od tego czy masz ustawione konto do wypłat, czy nie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Sprawdziłam. Nic nie ma. Nie wiem, czy jest sens czekać, czy pisać do Sprzedawcy, że rezygnuję z zakupu. Allegro na moją prośbe o anulowanie całej transakcji zamilklo.
@allegraphic Zaczekaj choć do jutra, bo dziś jest święto i sesje elixir nie działają (w sensie przelewy nie dochodzą).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄