Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odberał paczki z paczkomatu, wróciła ona do mnie, następnie napisał do mnie email na który odpowiedziałem po kilku minutach. Po około tygodniu klient otwiera spór allegro w którym pisze to samo co w poprzednim emailu, znowu dostaje odpowiedź w kilka minut i znowu brak kontaktu, spór jest juz ponad 3 tyogodnie, co robić w takiej sytuacji ?
@Mapark Napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c89325cc-9505-4915-b221-8211302a412b&subjectId=9cddc7ec-f...
Może jest coś na rzeczy i maile nie dochodzą.
@WREDZIA-W1 Mejle mejlami, ale gdy ma się nową wiadomość w dyskusji, to pojawia się powiadomienie pod dzwonkiem (wiem, bo swego czasu taki jeden przez dobre 1,5 miesiąca zaskakiwał mnie środkowo-nocnymi wiadomościami w dyskusji😑).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Zgłosić reklamację do InPost. Być może kupujący nie otrzymał żadnego powiadomienia o wysyłce i o dostarczeniu paczki do paczkomatu.