Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiłam zabawki dla dzieci obie od innych sprzedawców, płatność za obie rzeczy poszła jednym przelewem. Po czym dzisiaj patrzę płatność została anulowana a ja nic nie anulowalam. Przelew poszedł a pieniędzy nikt mi nie zwrócił. Proszę o pomoc bo to jednak 150 zł
@Client:78213176, faktycznie, płatność ma status "anulowana". Jeśli środki zostały pobrane z Twojego konta, otrzymasz zwrot na rachunek, z którego wykonano płatność.
Opłaciłam zamówienie ponownie mam nadzieję że tamte pieniądze zostaną mi zwrócone na pewno.
@Client:78213176 Tak, na pewno je otrzymasz, możesz być spokojna. Gdyby środki nie pojawiły się w przeciągu kilku, następnych dni, napisz proszę do nas ponownie. Będziemy działać.
Jeżeli płatność została anulowana to środki wrócą na twoje konto w ciągu 3 dni, możesz kupić ponownie.
@Client:78213176 Ty nie anulowałaś, ale pośrednik anulował, dlatego teraz poczekasz na zwrot pieniędzy aż do 3 dni roboczych.
Możesz w zakładce Moje zakupy ponowić płatność.