Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez błąd zostala anulowana transakcja, jak to cofnąć aby móc zapłacić za przedmiot?!
kriskrk2014 musisz zrobić zakup ponownie , inaczej się nie da .
@kriskrk2014 kup jeszcze raz
@kriskrk2014 Możesz zapłacić bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy - takie wpłaty nie są zabronione. W takim przypadku koszt wysyłki może być o 2-3 zł większy.
Lombard tel nie odbiera na wiadomosci nie odpowiada prosiliśmy o numer konta. Lub wystawienie ponownie..
Bo może zorientowali się że go już nie mają. Spróbuj napisać przez Centrum wiadomości
@kriskrk2014 W moich zakupach będziesz miał pozycje a tam nieopłacone i ponów płatność
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione?filter=unpaid&limit=25&sort=orderdate&order=DESC
ZibiK30 transakcji anulowanej nie da się oplacić
@mdrogeria No zależy od błędu, czy to był błąd przy przeprowadzeniu transakcji płatności czy zakupu 😉 Ja nie mogłem anulować zakupu przez błąd podczas płacenia a drugi raz nie mogłem dokonać tego zakupu, usunąłem go z koszyka i dopiero po jego przywróceniu mogłem opłacić ponownie ale zakupić nie, bo tak chyba miał ustawione sprzedawca 😉
pisze o anulowaniu transakcji , nie platności
@mdrogeria Pewnie masz racje, jednak nie rozumiem tu w takim razie czegoś.
jak można anulować transakcje przed jej próbą opłacenia? Przecież towar jest w koszyku w tym czasie i do momentu kiedy się nie kliknie "kupuję i płacę" po wyborze dostawy i płatności, to sprzedawca nie ma żadnego powiadomienia o tym fakcie ani towar nie jest chyba w żaden sposób ściągany ze stanu. Dobrze piszę czy coś źle rozumiem?
Następnie gdy się już dokona próby płatności "kupuję i płacę" wówczas cały mechanizm dopiero rusza, tak?
A klient tu pisze "Witam, przez błąd zostala anulowana transakcja, jak to cofnąć aby móc zapłacić za przedmiot?! "
Nie zapłacił, to co anulował? Bo nie da się anulować tego co masz w koszyku zanim nie podejmiesz próby zapłaty, można tylko usunąć z koszyka. Nie sądzę, aby pytał jak ponownie coś do niego dodać.
Może mi pomożesz to ogarnąć, bo może źle kombinuje w zrozumieniu 🙂
@kriskrk2014 jeżeli masz na myśli zamówienie z dzisiaj (i z wczoraj - jest tam jeszcze jeden zakup), to w zakładce Moje zakupy, po zaznaczeniu filtra "nieopłacone" powinieneś mieć możliwość opłacenia tych dwóch zakupów, ponieważ widzę je jako nieopłacone, a nie anulowane. Zamówienie z 24 lutego z podobnymi produktami zostało anulowane, nie wiem które miałeś na myśli?
Po 10razie dzwonienia do Wrocławia i przedstawieniu calej glupiej sytuacji z błędem banku alior, gdzie mając środki na koncie ani karta, ani blik ani płatność przez alegro była z marnym skutkiem nie bylo opcji czwartej aby opłacić a w koncu z powodu nie udanej płatności doszlo do anulowania zakupu, ale juz ok, lombard podal w piatek numer konta bankowego i kwota 800 poszła, nie mają jeszcze potwierdzenia ale my tak ze przelew został dokonany, jedyny minus po anulowaniu nie mozemy śledzić, drogi przesyłki. Wiec wszystkim dziekujemy za pomoc.
@kriskrk2014 Drogę przesyłki zawsze można śledzić, bo wysyłający dostaje kod do śledzenia po jej nadaniu