anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane zakupy

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Kiedy pieniądze zostaną zwrócone na kartę?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

xyz96
#21 Demiurg#

@Lylik91 Powinny być zwrócone niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Gdyby sprzedawca nie zwrócił, napisz tu ponownie.

oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Nie było powrotu

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli minęło 14 dni i nie masz pieniędzy, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lylik91 do zakupu doszło wczoraj, Sprzedający dziś rano dodał numer listu przewozowego, ale nie nadał przesyłki, ma jeszcze czas na dokonanie zwrotu. Możesz się z nim skontaktować i dopytać kiedy będzie wykonany z poziomu zakładki Kupione klikając link skontaktuj się ze Sprzedającym. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Wczoraj były 2 zakupy, które zostały anulowane ... Nie widzę zwrotu za nie

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Lylik91 czekaj do 14 dni potem rób raban 😄  anulowanie = odstąpienie, sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie, zgodnie z przepisami powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni.

Art. 32. prawa konsumenta


Obowiązki przedsiębiorcy po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy

1.
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Płatność nie została jeszcze odebrana...

1.06 14:50
wypłata środków  PayU
184459455
 
-83,99 zł
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Płatność nie została jeszcze odebrana... Dlaczego?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lylik91 nie martw się na pewno nie zostawimy Cię z tym problemem i nie pozwolimy, żebyś nie dostała zwrotu. Jednak Sprzedający ma jeszcze czas, żeby go zlecić. Jeżeli zależy Ci by sprzedający zwrócił pieniądze jak najszybciej, napisz proszę do niego.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Mówię o wypłacie z konta

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lylik91 czyli pytasz, dlaczego z Twojego konta bankowego nie została zakończona płatność? Wczoraj zamówiłaś buty dwa razy. Najpierw o 10:22 i tutaj płatność miała status rozpoczęta, anulowałam ją dla Ciebie. Natomiast drugie zamówienie (tego samego produktu u tego samego sprzedającego) o 10:27 zostało opłacone i tą kwotę Sprzedający będzie musiał Ci zwrócić. Czy teraz wszystko się zgadza i jest jasne? 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

2 zamówienia zostały anulowane. Jeden aktywny

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lylik91 tak, dwa zamówienia zostały anulowane, a jedno sfinalizowane.
Jedna płatność z tych anulowanych została zrealizowana (za zamówienie nr 35b793d1-c2b3-11eb-a07f-7b05e972d265), druga płatność nie została pobrana z Twojego konta (zamówienie nr 5814fdb1-c2b2-11eb-94e4-954af2304dd3), a trzecia płatność oraz zamówienie (nr 75ac25c0-c2d9-11eb-95bb-57424543e728) zostały zrealizowane w całości i ta przesyłka jest w drodze do Twojego paczkomatu.   
Wczoraj wieczorem Sprzedający zwrócił wpłatę za anulowane zamówienie, więc teraz wszystko powinno się zgadzać. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Lylik91
#7 Wielbiciel#

Nigdy nie dostałem pieniędzy

oznacz moderatorów

sophie-bunny
#13 Ambasador#

@Lylik91 

Taki zwrot trwa około 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów