Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy pieniądze zostaną zwrócone na kartę?
@Lylik91 Powinny być zwrócone niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Gdyby sprzedawca nie zwrócił, napisz tu ponownie.
Nie było powrotu
Jeśli minęło 14 dni i nie masz pieniędzy, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci.
@Lylik91 do zakupu doszło wczoraj, Sprzedający dziś rano dodał numer listu przewozowego, ale nie nadał przesyłki, ma jeszcze czas na dokonanie zwrotu. Możesz się z nim skontaktować i dopytać kiedy będzie wykonany z poziomu zakładki Kupione klikając link skontaktuj się ze Sprzedającym.
Wczoraj były 2 zakupy, które zostały anulowane ... Nie widzę zwrotu za nie
@Lylik91 czekaj do 14 dni potem rób raban 😄 anulowanie = odstąpienie, sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂
Nie, zgodnie z przepisami powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni.
Płatność nie została jeszcze odebrana...
-83,99 zł |
Płatność nie została jeszcze odebrana... Dlaczego?
@Lylik91 nie martw się na pewno nie zostawimy Cię z tym problemem i nie pozwolimy, żebyś nie dostała zwrotu. Jednak Sprzedający ma jeszcze czas, żeby go zlecić. Jeżeli zależy Ci by sprzedający zwrócił pieniądze jak najszybciej, napisz proszę do niego.
Mówię o wypłacie z konta
@Lylik91 czyli pytasz, dlaczego z Twojego konta bankowego nie została zakończona płatność? Wczoraj zamówiłaś buty dwa razy. Najpierw o 10:22 i tutaj płatność miała status rozpoczęta, anulowałam ją dla Ciebie. Natomiast drugie zamówienie (tego samego produktu u tego samego sprzedającego) o 10:27 zostało opłacone i tą kwotę Sprzedający będzie musiał Ci zwrócić. Czy teraz wszystko się zgadza i jest jasne? 🙂
2 zamówienia zostały anulowane. Jeden aktywny
@Lylik91 tak, dwa zamówienia zostały anulowane, a jedno sfinalizowane.
Jedna płatność z tych anulowanych została zrealizowana (za zamówienie nr 35b793d1-c2b3-11eb-a07f-7b05e972d265), druga płatność nie została pobrana z Twojego konta (zamówienie nr 5814fdb1-c2b2-11eb-94e4-954af2304dd3), a trzecia płatność oraz zamówienie (nr 75ac25c0-c2d9-11eb-95bb-57424543e728) zostały zrealizowane w całości i ta przesyłka jest w drodze do Twojego paczkomatu.
Wczoraj wieczorem Sprzedający zwrócił wpłatę za anulowane zamówienie, więc teraz wszystko powinno się zgadzać.
Nigdy nie dostałem pieniędzy
Taki zwrot trwa około 3 dni roboczych.