Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 14.07.2021, 12:58 dokonaliśmy zakupu kapsułek https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/20181761-e492-11eb-bd06-83429801904d wybraliśmy pobranie kurierem. Przesyłka nie dotarła. W formie dyskusji poprosiliśmy sprzedawcę o numer nadania. Sprzedawca stwierdził że chce jakąś wpłatę. Poprosiliśmy administratora allegro o pomoc, administrator olewa naszą prośbę i także prosi o potwierdzenie wpłaty.
Ok, mamy zamiar zrobić przelew ale coś nas zaniepokoiło, sprawdzamy pocztę bo coś zaczyna śmierdzieć wyłudzeniem lub innym oszustwem czy przekrętem, okazuje się że forma wysyłki to POBRANIE.
Piszemy do allegro opisując sytuacje -ale żadnej odpowiedzi. Zadajemy pytania na czacie allegro ale konsultant nie odpowiada i się rozłącza pozostawiając pytanie bez echa.
Gdzie zgłosić taką sytuacje?
@emil3q Jeżeli wybraliście pobranie, pracownik Allegro nie może domagać się od Was potwierdzenia wpłaty przed dostawą.
Możecie złożyć reklamację na decyzję pracownika Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Otrzyma je pracownik na wyższym stanowisku.
Przy pobraniu nie musicie robić żadnych przelewów przed dostawą, płacicie przy odbiorze.
Niestety ale oficjalny sklep allegro wymaga takiej wpłaty, mimo iż przesyłka za pobraniem. Administracja w dyskusji popiera stanowisko sklepu, nie biorąc pod uwagę naszych zastrzeżeń oraz pytań -a w zasadzie to totalnie olała nasze zapytanie.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ włos się jeży
@emil3q Nasz pracownik dzisiaj zamieścił odpowiedź w dyskusji:
"Widzę, że zamówienie zostało kupione z płatnością przy odbiorze. W tej sytuacji proszę sprzedającego o nadanie przesyłki oraz załączenie numeru nadania paczki".
Mam nadzieję, że ta interwencja przyczyni się do rozwiązania problemu.
A nasz pracownik zamieścił informacje z prośbą o numer nadania z datą wcześniejszą niż próba wyłudzenia dodatkowej wpłaty, mam nadzieję ze uda się wyjaśnić.
Nasz pracownik pytał kto stoi za tą próbą, mam nadziej że uda się wyjaśnić.
Nasz pracownik pytał czy administrator zapoznał się ze sprawą, może uda się odpowiedzieć.
Nasz pracownik pytał na czacie Pana Mikołaja o wyłudzenia ale ten się rozłączył -może uda się to wyjaśnić.
Dopiero gdy zaczeliśmy zadawać pytania odnośnie oszustwa, wasz pracownik umieścił wpis: "Widzę, że zamówienie zostało kupione z płatnością przy odbiorze. W tej sytuacji proszę sprzedającego o nadanie przesyłki oraz załączenie numeru nadania paczki"
Mamy nadzieję ze uda się wszystkie wątpliwości wyjaśnić.
@emil3q Rozumiem, że ta sytuacja wzbudziła negatywne emocje. Absolutnie nie mam zamiaru nikogo usprawiedliwiać. Mogę jedynie przeprosić za to, że dopiero wtedy, gdy sprawę przejęła kolejna osoba, udało Ci się uzyskać pomoc. Wcześniej - prawdopodobnie przez niedopatrzenie - otrzymywałeś informację, że zamówienie należy opłacić. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się pomyślnie.
Rozumiem, dlatego czekamy na wyjaśnienia. Pozdrawiam.
Kolejny dzień Allegro milczy w sprawie próby wyłudzenia wpłaty. -dalej czekamy na wyjaśnienia.
@emil3q Widzę, że dyskusja trwa i nasi pracownicy się w niej wypowiadają.
Jednocześnie proszę, żebyś przestał określać zaistniałą sytuację jako "próbę wyłudzenia wpłaty". Sprzedający wyjaśnił w dyskusji, że status, który widział przy Twoim zamówieniu to "Nie wybrano płatności" i stąd brak wysyłki w terminie.
Zakup ostatecznie anulowałeś. Sprzedający zaproponował Ci ponowne złożenie zamówienia, jeśli wciąż jesteś zainteresowany towarem.
Próba wyłudzenia nie została wyjaśniona, proszę nie kłamać.
Zakupu nie anulowałem proszę nie KŁAMAĆ!
Prosiłem o numer nadania i wtedy nastąpiła próba oszustwa. Poprosiłem kolejny raz o numer nadania z datą wcześniejsza niż próba wyłudzenia wpłaty, wtedy zaproponowano wysyłkę (nie potrzebuję wysyłki po ujawnionej próbie wyciągnięcia skanów wpłaty) potrzebuję dowodu tej wcześniejszej wysyłki.
Dodam iż zamówienie zostało złożone poprawnie, mam korespondencję z transakcji.
Zakup anulowało allegro po serii niewygodnych pytań, pytań bez żadnej odpowiedzi.
Potwierdzenie złożenia zamówienia. Kurier DPD pobranie koszt wysyłki 15,99zł
@emil3q, widzę, że w tej sprawie otrzymałeś od nas odpowiedź mejlową. W Dyskusji wskazano Ci również formularz reklamacyjny, jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem.
"widzę, że w tej sprawie otrzymałeś od nas odpowiedź mejlową." Proszę o datę wysyłki odpowiedzi mejlowej?
Proszę zacytować odpowiedzi na poruszone przez nas kwestie:
Pani Maju, nadal czekamy na konkretne odpowiedzi.
@emil3q, tak, jak mówiłam wcześniej - wskazano Ci formularz reklamacyjny, który możesz wypełnić, jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem w Dyskusji.
@emil3q A to nie jest przypadkiem zakup ze sklepu Allegro?😁
Pani Maju, czy zrozumiała Pani pytania?
Mamy już rozwiązanie sytuacji.
Serwis Allegro nie zaprzeczył iż BYŁA TO EWIDENTNA PRÓBA OSZUSTWA, natomiast jako że to oficjalny sklep allegro możemy złożyć tylko reklamację.