Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka!
Anulowałem w pełni zamówienie o numerze 13092973182, na którym również znajdowała się moja karta podarunkowa, nie jestem pewien czy transakcja została też anulowana, chociaż praktycznie zaraz po złożeniu zamówienia, od razu je anulowałem po odrzuconej próbie płatności, karta jeszcze nie wróciła. Jak myślicie ile czasu zajmie zanim karta wróci na moje konto?
Pomoooocy!
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wielkie dzięki z góry,
Mikael
@mishel098 Płatność do tej transakcji nie była anulowana, dlatego karta nie wróciła. Teraz powinno się to zmienić. Sprawdź za kilka minut czy możesz już wykorzystać kartę przy kolejnych zakupach.
A kto wpadł na pomysł żeby karta była dopiero widoczna przy płatności?