Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam takie pytanie. Mianowicie 22 września zamówiłam produkty u kilku sprzedających. Niestety pomyliłam się w płatności o kilka groszy. Zorientowałam się dopiero teraz - nie miałam czasu sprawdzać wcześniej - i z tego wszystkiego przypadkowo anulowałam płatność. Moje pytanie brzmi co będzie teraz czy pieniądze się wrócą do mnie czy coś. Dodam, że płaciłam przelewem na poczcie, a produkty teraz mi wyskakują w nieopłaconych.
@katmarana na pocztę nie wrócą 😄 napisz do allegro, podaj numer konta i poproś o zwrot 🙂
A gdzie mam napisać tą wiadomość bo nie mogę znaleźć żadnego adresu e-mail czy coś
Powinien operator płatności się z tobą skontaktować i wówczas wrócą do Ciebie, ale zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...