Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Widzialem ze wystąpił problem z moją paczką. Dane adresowe są bez zmian. Pisałem dziś z konsultantem przekazałem inny punkt odbioru pan zaręczał mnie że zrobi wszytko aby paczka do mnie jak najszybciej dotarla pan miał przekazać tą informację do działu logistyki. Po czym zobaczyłem w statusie przesyłki że zostala ona zwrocona nadawcy.
Chciałbym sie dowiedzieć z jakich przyczyn paczka zostala zwrócona oraz czy dostane zwrot pieniędzy?
@Client:105253503 Jeśli prowadziłeś korespondencję w sprawie przekierowania tej przesyłki, o przyczynę jego braku dopytaj w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość mailową. Odpowie Ci wówczas konsultant, który zna szczegóły tej sprawy.
Niestety nie dostałem żadnej mailowej odpowiedzi od konsultanta.
Widzę, że dzisiaj rano otrzymałeś wiadomość, że sprawa jest wyjaśniana. Poczekaj na kolejną odpowiedź.