anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie przesylki

katjak89
#7 Wielbiciel

Witam

Czy mogę anulować przesyłkę jak jest nie nadają jeszcze do tej pory i czy warto pieniędzy będzie odrazu??

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@katjak89 zakup możesz anulować dopóki sprzedający nie zmieni statusu Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane oraz nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

Aby anulować zakup:

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy i znajdź błędne zamówienie.
  2. Na wybranym zamówieniu kliknij Szczegóły zakupu.
  3. Kliknij [anuluj zakup].
  4. Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij [anuluj zakup].
  5. Zobaczysz informację o anulowaniu Twojego zakupu.

Gdy anulujesz zakup, sprzedający powinien w ciągu 2 dni roboczych zwrócić Ci koszt zamówienia na kartę płatniczą lub konto, z którego zapłacono za zakup.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów