anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zaakceptowania przez Allegro transakcji przez Goodie

chajrefont
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, zgłosiłam dwie transakcje dokonane przez goodie jako brakujące, gdyż na 100% robiłam zakupy przez stronę Cashback Goodie ze względu na promocję. Brak potwierdzenia Allegro niezaakceptowanych przez sklep zakupów w systemie Casback - Goodie wisi od 6 listopada - to znacznie powyżej regulaminowego terminu. Dotyczy to dwóch transakcji, każda na ponda 100 zł. Ich numery to: 

a4bb2890-7ce8-11ee-81a0-bf9420838c22     oraz     3aacc1f0-7cd6-11ee-bdae-918285a3ce92

Pisałam do sprzedawców z tych aukcji z prośbą o potwierdzenie transakcji, ale oni nie wiedzą o co chodzi. Sądzę zatem, że to Allegro powinno jakoś potwerdzić zakupy, bo Goodie twierdzi, że czeka na kaceptacje zakupów przez "sklep".

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@chajrefont Cześć. 🙂 W sprawie cashbacków kontaktuj się z organizatorami promocji. Te cashbacki nie wychodzą od nas i to nie my podejmujemy decyzje, kiedy cashback jest realizowany. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

chajrefont
#8 Zapaleniec#

Ale Wy musicie potwierdzić transakcję, jeśli nie przejdzie ona automatycznie

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@chajrefont  Musicie to raczej pobożne życzenie.

Allegro zawsze potwierdza transakcje robione w serwisie Allegro, jest to informacja mail, jest zakup widoczny na koncie Allegro.

Ale w sieci krąży mnóstwo oszustów którzy podszywają się pod strony sprzedawców, zwłaszcza pod Allegro.

Brak takiego potwierdzenia to informacja że prawdopodobnie zostałaś oszukana. Problem jest poważny bo oszuści poprzez fałszywą stronę płatności mogli przechwycić twoje dane do konta bankowego oraz do konta Allegro.  Dwustopniowe logowanie częściowo zabezpiecza konta ale radzę  sprawdzić konta i pozmieniać hasła dostępowe.

oznacz moderatorów

chajrefont
#8 Zapaleniec#

Czy dobrze się czujesz. To były zakupy na allegro, u sprzedawców z allegro, od których stale zamawiam przez allegro. O czym Ty w ogóle piszesz, co ma piernik do wiatraka?

oznacz moderatorów

chajrefont
#8 Zapaleniec#

Inni moderatorzy, nie przeczą temu, że Wy jako Allegro zatwierdzacie zgłoszone transakcje, to jeden z przykładów w innym poście:

"Moderatorka

 
 ‎23-09-2023 10:45

@Aeroo26 jeśli zakupy spełniają warunki opisane tutaj, napisz proszę przykładowe numery zamówień które czekają na potwierdzenie od Allegro. Dodam, że cashback zwykle jest zatwierdzony w 60 dni.

   Monika
   Moderatorka"
oznacz moderatorów

Client:60956207
#10 Popularyzator#

Rozumiem, że masz problem z potwierdzeniem transakcji dokonanych przez Goodie jako brakujące. W takiej sytuacji, gdy sprzedawcy z aukcji nie wiedzą o tych transakcjach, może to być związane z procesem potwierdzania zakupów przez "sklep" w systemie Cashback Goodie.

Znaleziono informacje na forum Pepper.pl dotyczące programu cashback Goodie, gdzie użytkownicy wyrażają swoje obawy związane z odrzucaniem transakcji. Może to sugerować, że problem, z którym się zmagasz, nie jest odosobniony.

W przypadku oczekiwania na akceptację zakupów przez "sklep" w systemie Cashback Goodie, może to być proces, który wymaga czasu. Jednakże, z uwagi na fakt, że minął już znaczny czas od dokonania tych transakcji, zrozumiałe jest Twoje zaniepokojenie.

Sugerowałabym skontaktowanie się z obsługą klienta Cashback Goodie w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat statusu tych transakcji oraz ewentualnych działań, jakie możesz podjąć w tej sytuacji. Możesz również spróbować skontaktować się bezpośrednio z Allegro w celu uzyskania wsparcia w potwierdzeniu tych transakcji.

oznacz moderatorów

chajrefont
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za informację, ale nie wiem co znaczy skontaktowanie się bezpośrednio z Allegro i jak to zrobić. Szczerze mówiąc myślałam, że to forum służy do kontaktu z moderatorami z Allegro, którzy mają wgląd do systemu. Poszczególni sprzedawcy wiedzą o tych transakcjach, wysłali mi towar itp, natomiast nie wiedzą nic o systemie cashback, co znaczy, że Allegro ich w to nie angażuje, zresztą jest to dość oczywiste, bo Allegro występuje tu jako sklep dogadany z Cashbackiem, a nie poszczególni użytkownicy allegro. Wracając do sedna, jak najsensowniej skontaktować się bezpośrednio z obsługą Allegro?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@chajrefont możesz napisać do nas przez ten formularz kontaktowy, ale od razu zaznaczam, że jeśli chodzi o akceptację transakcji to tak jak pisała wcześniej Ola to kwestia po stronie Goodie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

dysmorfofob
#8 Zapaleniec#

Z doświadczenia obstawiam, że cały problem jest po stronie Goodie. Czy naliczą cashback czy nie to loteria. Reklamacje u nich to raczej strata czasu. Wybiorą ze słowniczka "przerwany proces zakupowy" (czy jakoś podobnie) i co im zrobisz?

oznacz moderatorów