Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Dokonałem dwóch zakupów na jednej z aukcji sprzetu w bardzo promocyjnej cenie. W ten sam dzień wieczorem otrzymałem maila od sprzedającego że był to błąd i nie może zrealizować jednego z moich zamówień. Co do drugiego zamówienia otrzymałem potwierdzenie przyjęcia do realizacji, numer przesyłki i paragon, po godzinie czy dwóch otrzymałem maila że sprzedający usunął numer przesyłki a następnie że zwrot pieniędzy jest w drodze. Czy fakt przyjęcia zamówienia do realizacji i wystawienia klientowi paragonu nie jest jednoznaczny z zaakceptowaniem sprzedaży w zaniżonej cenie? Czy sprzedający ma prawo anulować jeszcze takie zamówienie?
@Turboasm co to znaczy zaniżona cena ???
15zł zamiast 300.
@Turboasm i na co liczysz na sprawę w sądzie za wykorzystanie błędu ?
Nie zamierzam z tym jakoś walczyć, pytam orientacyjnie bo w takim wypadku właściwie sprzedający ma pełną dowolność decyzji czy sprzeda czy nie i to nie tylko ewidentnym wypadku zaniżenia ceny.
powinieneś dostać oświadczenie od sprzedawcy powołującego się na zapis KC o ewidentnej omyłce cenowej, allegro nic mu nie zrobi skoro zwrócił kasę
@az1rael nie zauważyłeś że cuda zaczynają sie tu dziać 😞 Ciekawe czy to wina sprzedawcy pomyłka, czy katalog namieszał ?
@kostas11 ale w obu przypadkach działa kc i paragraf o omyłce mojej koleżance z pracy się zdarzyło 2szt hantli z 200pln zmienić cenę na 2 pln bo zmieniała cenę saszetek z elektrolitami i akurat wcześniej zmieniała cenę zestawu hantli i nie odhaczyła ptaszka i zmieniło ceny 3 produktom na 2 minuty i się 2 szt sprzedały potem pisałem kutfa pół dnia pismo powołując się na paragrafy
Zmieniałem cenę kołpaków do felg na 60 zł / 1 szt.
Ptaszek ukryty daleko poza obszarem wzroku monitora zmienił cenę felg za 256 zł na 60 zł.
Błąd wisiał na Allegro 3 minuty. Klient, współwłaściciel firmy świadczącej usługi doradcze finansowe i podatkowe, radca prawny kupił 8 szt po 60 zł zamiast 8 szt po 256 zł.
Straszy sądem do dziś. Dyskusja trwa kilka tygodni. Nie zamknięta.
Allegro mi pomaga.
Kupujący nadal straszy sądem.
Nie mogę nawet nazwać go ani oszustem, ani wyłudzającym, żeby nie dostać blokady konta.
Cierpię psychicznie. Nie mogę spać po nocach od wielu tygodni. Chcę zapisać się na konsultację z psychologiem.
Tak. Pracuję na Allegro po 16 godzin dziennie, żeby zapłacić te faktury na kilka tysięcy miesięcznie i prowizje 10% + opłaty ukryte, SMARTY i inne obciążenia.
Chciałbym zostać stróżem na budowie po 14 latach na Allegro.
To ciężki kawałek chleba. Fakt.
Ja rozumiem fakt pomyłki, mógłbym to właściwie zignorować tylko chodzi mi to jak to powinno się zgodnie z prawem odbyć. Bo w takim stanie jak obecnie że dostałem maila z jakimś tam tłumaczeniem to tak trochę mało profesjonalnie ze strony sprzedawcy. Już parę razy zdarzyło mi sie zakupić coś i transakcja nie dochodziła do skutku ale właściciel zadzwonił, wyjaśnił, przesłał oświadczenie i było po sprawie ale nigdy nie doszło do otrzymania paragonu fiskalnego i nagle zwrotu środków.
@Turboasm A co ma do tego paragon fiskalny > paragon się księguje jako sprzedaż > potem robi się korektę opisując jako błąd i po sprawie
Chcesz wykorzystać czyjś błąd? Dostaniesz zwrot kasy > allegro nie będzie interweniowało.
A ja tu czytałem opisy że woli te kilkanaście tys zł m-cznie za kilka godzin pracy niż mieć sklep stacjonarny, opis spzredajacego.🤗
Otrzymałem tylko maila że "były pracownik zmienił cene" że przepraszają i nie mogą zrealizować 1 zamówionego towaru i że licza na wyrozumiałość. Ale chodzi mi głównie o drugie zamówienie za które dostałem paragon/fakturę.
anulują paragon i tyle mogli nie zauważyć bo pierwsze zamówienie było uwalone i zaczęli szukać co jeszcze mógł im na złość po zaniżać
No tak ale w tym wypadku powinni z tego co czytam złozyć oświadczenie i przesłać pocztą. A paragon jest potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży.