Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam taki problem, zakupiłam towary u sprzedawcy. Przy jednym z nich nie było informacji, że jest to przedsprzedaż (info o tym przyszło w mailu po opłaceniu produktów). Produkty miały zostać 18 grudnia, wczoraj weszłam sprawdzić status przesyłki i patrzę, że sprzedający znowu zmienił informacje na stronie, że przesyłka będzie nadana 24 grudnia (tak więc pisałam maila do sprzedawcy - zero odpowiedzi).
Otóż chciałam anulować zakup tej jednej rzeczy (po pierwsze oszustwo przez brak informacji o przedsprzedaży, po drugie prezent nie dojdzie na święta). Kliknęłam anulowanie w szczegółach i zwrot pieniędzy na konto. Jednak problem się pojawia w miejscu, gdy trzeba wypełnić pole na odesłanie przesyłki, gdyż nie otrzymałam jej, a chciałabym unieważnić tę transakcję, z winy sprzedającego. Co teraz zrobić, podałam informację do zwrotu i przedmiot, który chcę zwrócić jednak nie mogę wybrać sposoby wysyłki?
@alikis10 informacje na stronie, że przesyłka będzie nadana 24 grudnia
Wcześniej też była ta informacja z inną datą tylko pewnie nie doczytałeś 🙂 Zaznacz że cokolwiek bo w formularzu nie ma opcji przesyłki nie mam, zaznacz że odeślesz na swój koszt i przejdzie 🙂
Nie było informacji, gdyby była (byłby pasek na żółto na górze) zwróciłabym uwagę. Ucieszyłam się jak głupia, że jest dostępna ta książka, dlatego ją kupiłam 🙂
Dziękuję za pomoc.
@alikis10 Jak wypełnisz formularz zwrotu, wystarczy, teraz tylko sprzedający ma ci zwrócić środki.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Wszystkie trzy opcje są jednakowo ważne.
Jeśli przedmiot jeszcze nie został dostarczony, metoda odesłania nie ma znaczenia, wystarczy wypełnić i zatwierdzić formularz.
Cieszę się, że mi odpisałeś (bardzo ładnie tłumaczysz wszystko krok po kroku).
Niestety rozpoczęłam zwrot towaru wczoraj i zaznaczyłam chyba "Towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem". Następnie uzupełniłam dane i jest tylko opcja zwracam towar, tak więc kliknęłam to i przeszłam dalej. Niestety dalszych kroków nie mogę uczynić, gdyż nie mogę odesłać produktu ani anulować transakcji 😞 I teraz jestem zawieszona bo nie uzyskam pieniędzy bez odesłania paczki... Czy mógłbyś mi doradzić co tu mogę jeszcze zrobić?
Poczekam do poniedziałku, jeszcze dzisiaj w nocy pisałam do sprzedającego może raczy mi odpowiedzieć. Jeśli nie dostanę odpowiedzi, anuluję całe zamówienie i może wtedy uda mi się odzyskać pieniądze. A jeśli to nie pomoże skorzystam z opcji nr3.
Dziękuję za pomoc 🙂
@alikis10 Nic więcej nie musisz robić. Zatwierdziłaś rezygnację i sprzedawca musi Ci oddać pieniądze. Nie musisz niczego odsyłać, to on jeśli jeszcze nie wysłał, w tej sytuacji paczki już nie wyśle i zwróci wpłatę.
@alikis10 Jeżeli zrobisz zwrot przed wysłaniem, nie poniesiesz żadnych kosztów. Sprzedawca musi ci zwrócić środki niezwłocznie.
Jak zrobić taki zwrot?
Niestety nie mam takiej opcji, mam do wyboru tylko opcję wybierz sposób wysyłki.
Dla mnie trzeba tłumaczyć krok po kroku 😄
Dziękuję za odzew wiem, że dla Was to może śmieszne problemy, ale dla mnie to duży problem i jak do tej pory od 11 lat pierwsza taka nieprzyjemna sytuacja.
Wszystko masz napisane wyżej - są 3 opcje zwrotu. Dokładnie opisane 🙂
Dziękuję 🙂 wiem, że zachowuję się jako osoba z ilorazem inteligencji poniżej 0 dziękuję za cierpliwość!