anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupów, zapłaconych ale nie wysłanych

MAMY ROZWIĄZANIE!
alikis10
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

mam taki problem, zakupiłam towary u sprzedawcy. Przy jednym z nich nie było informacji, że jest to przedsprzedaż (info o tym przyszło w mailu po opłaceniu produktów). Produkty miały zostać 18 grudnia, wczoraj weszłam sprawdzić status przesyłki i patrzę, że sprzedający znowu zmienił informacje na stronie, że przesyłka będzie nadana 24 grudnia (tak więc pisałam maila do sprzedawcy - zero odpowiedzi).

Otóż chciałam anulować zakup tej jednej rzeczy (po pierwsze oszustwo przez brak informacji o przedsprzedaży, po drugie prezent nie dojdzie na święta). Kliknęłam anulowanie w szczegółach i zwrot pieniędzy na konto. Jednak problem się pojawia w miejscu, gdy trzeba wypełnić pole na odesłanie przesyłki, gdyż nie otrzymałam jej, a chciałabym unieważnić tę transakcję, z winy sprzedającego. Co teraz zrobić, podałam informację do zwrotu i przedmiot, który chcę zwrócić jednak nie mogę wybrać sposoby wysyłki?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
kostas11
#21 Demiurg#

@alikis10  informacje na stronie, że przesyłka będzie nadana 24 grudnia

Wcześniej też była ta informacja z inną datą tylko pewnie nie doczytałeś 🙂 Zaznacz że cokolwiek bo w formularzu nie ma opcji przesyłki nie mam, zaznacz że odeślesz na swój koszt i przejdzie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
alikis10
#7 Wielbiciel#

@kostas11 

Nie było informacji, gdyby była (byłby pasek na żółto na górze) zwróciłabym uwagę. Ucieszyłam się jak głupia, że jest dostępna ta książka, dlatego ją kupiłam 🙂

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@alikis10 Jak wypełnisz formularz zwrotu, wystarczy, teraz tylko sprzedający ma ci zwrócić środki.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@alikis10 

 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Wszystkie trzy opcje są jednakowo ważne.

Jeśli przedmiot jeszcze nie został dostarczony, metoda odesłania nie ma znaczenia, wystarczy wypełnić i zatwierdzić formularz.

oznacz moderatorów
alikis10
#7 Wielbiciel#

@xyz96 

Cieszę się, że mi odpisałeś (bardzo ładnie tłumaczysz wszystko krok po kroku).

Niestety rozpoczęłam zwrot towaru wczoraj i zaznaczyłam chyba "Towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem". Następnie uzupełniłam dane i jest tylko opcja zwracam towar, tak więc kliknęłam to i przeszłam dalej. Niestety dalszych kroków nie mogę uczynić, gdyż nie mogę odesłać produktu ani anulować transakcji 😞 I teraz jestem zawieszona bo nie uzyskam pieniędzy bez odesłania paczki... Czy mógłbyś mi doradzić co tu mogę jeszcze zrobić?

Poczekam do poniedziałku, jeszcze dzisiaj w nocy pisałam do sprzedającego może raczy mi odpowiedzieć. Jeśli nie dostanę odpowiedzi, anuluję całe zamówienie i może wtedy uda mi się odzyskać pieniądze. A jeśli to nie pomoże skorzystam z opcji nr3.

Dziękuję za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@alikis10 Nic więcej nie musisz robić. Zatwierdziłaś rezygnację i sprzedawca musi Ci oddać pieniądze. Nie musisz niczego odsyłać, to on jeśli jeszcze nie wysłał, w tej sytuacji paczki już nie wyśle i zwróci wpłatę.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@alikis10 Jeżeli zrobisz zwrot przed wysłaniem, nie poniesiesz żadnych kosztów. Sprzedawca musi ci zwrócić środki niezwłocznie.

oznacz moderatorów
alikis10
#7 Wielbiciel#

@LEW433 

Jak zrobić taki zwrot?

Niestety nie mam takiej opcji, mam do wyboru tylko opcję wybierz sposób wysyłki.

Dla mnie trzeba tłumaczyć krok po kroku 😄 

Dziękuję za odzew wiem, że dla Was to może śmieszne problemy, ale dla mnie to duży problem i jak do tej pory od 11 lat pierwsza taka nieprzyjemna sytuacja. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wszystko masz napisane wyżej - są 3 opcje zwrotu. Dokładnie opisane 🙂

oznacz moderatorów
alikis10
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 🙂 wiem, że zachowuję się jako osoba z ilorazem inteligencji poniżej 0 dziękuję za cierpliwość! 

oznacz moderatorów