Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na prezent jedną rzecz u sprzedającego, miała dotrzeć najpóźniej we wtorek, ale we wtorek otrzymałam informację, że dostawa najwcześniej po Nowym Roku, bo ich dostawca się nie wyrobił. Sprzedawca spytał też czy chcę czekać na paczkę czy rezygnuję. Napisałam, że rezygnuję. Tylko, że teraz ani paczki ani pieniędzy. Otworzyłam dyskusję. Pytałam czemu status jest w przygotowaniu skoro nie mają towaru to dostałam odpowiedź, że już jest etykieta wydrukowana. Teraz już mam opcję zwrotu zakupów, nie mogę anulować. Co robić?
Kliknąć zwrot, zadziała podobnie, a w razie problemów wszystko opiszesz w dyskusji.
Zrobiłam zgłoś zwrot, ale to mi pozakuje normalną procedurę z odesłaniem paczki
@Client:101522866 Jeśli poinformowałaś sprzedającego, że rezygnujesz z zamówienia, teraz ma 14 dni na zwrot środków dla Ciebie. Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja, a sprawdzę, czy sprzedający zlecił już zwrot w naszym systemie.
8e1b3c50-7af1-11ed-a2f2-0bf1eec66090