Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry mam takie małe pytanko. Kupiłam 2 produkty na allegro przez rsty od nowa, po czym zrezygnowalam z tych zakupów - dokonałam zwrotu poprzez aplikacje. Dzisiaj kurier dostarczy mi te produkty i jednak chciałabym je zatrzymać i nie bardzo wiem co w tej sytuacji zrobić. Jak anulować dokonanie zwrotu, by tez nie przepadły mi te raty.. pozdrawiam.
@evi1988 No więc zatrzymaj te produkty, nie odsyłaj ich, sprzedawca nie odda wpłaty do banku, a Ty będziesz płaciła raty. Nie musisz anulować zwrotu w inny sposób.
@evi1988 Pamiętaj tylko, żeby poinformować sprzedającego, że chcesz jednak zatrzymać te produkty. Jeśli nie zwrócił jeszcze wpłaty, wszystko będzie ok.
Szkoda ze nie odesłałam spowrotrm okazało się że produkt nawet nie chce się włączyć..
@evi1988 Teraz odeślij, masz na to 14 dni od wypełnienia formularza zwrotu.
Oderwałam już wszystkie naklejki z ekspresu do kawy, wlałam wody, wsypałam kawę kialam go włączyć a tu nic się nie dzieje.. jestem taka zla . Kupowałam w dodatku z Media Markt i teraz jak czytam te komentarze o sklepie to czarno to wszystko widzę...
@evi1988 No więc masz powód do odesłania w ramach reklamacji. Przecież nie możesz zostać z bublem. Skorzystaj ze zwrotu, dołącz do paczki kartkę z opisem wady i żądaniem naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, dopisz tam, że nie jest to konsumenckie odstąpienie od umowy, tylko reklamacja z rękojmi. Sklep musi Ci to wymienić. Nawet poza zwrotem przez formularz możesz odesłać, zapłacisz za przesyłkę reklamacyjną, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Napisz tu ponownie, gdyby był z tym problem.
@evi1988 tak jak poradził Ci @xyz96 możesz reklamować ekspres do kawy z tytułu rękojmi, ponieważ nie jest zgodny z opisem, powinien działać. Nie martw się, że już go odpakowałaś i dodałaś kawę i wodę, inaczej nie mogłabyś sprawdzić czy działa czy nie. W razie problemów możesz otworzyć dyskusję i po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Tylko nie bardzo wiem jak to zrobić, ponieważ nigdy nie robiłam takich reklamacji mam tam wysłać im oryginalna fakturę? Jakieś pismo reklamacyjne wystosować?
@evi1988 To bardzo proste, nie musisz wypełniać żadnych skomplikowanych formularzy. Piszesz na kartce, nawet odręcznie, swoje dane, dane sprzedawcy, datę zakupu, nawę przedmiotu, określasz wadę - na przykład "urządzenie nie działa" i niżej określasz żądania, czyli piszesz, że chcesz wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Na samej górze napisz Reklamacja z rękojmi. Dołącz kopię faktury. Nie potrzebujesz do tego żadnych gwarancji. Odsyłasz normalnie, paczką pocztową lub przez Allegro.
Odesłanie towaru; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
@evi1988, niestety nie możesz skorzystać z opcji, którą podpowiedział @xyz96, ponieważ Twoje konto Smart! Wygasło 22.12.2020, a zakupu ekspresu dokonałaś kilka dni później. Skorzystaj proszę z tej instrukcji zwrotu. Co do formy informowania o zwrocie z tytułu rękojmi: przepisy nie precyzują, w jaki dokładnie sposób musisz to zrobić. Jedną z możliwości jest wysłanie Sprzedającemu maila, bądź otworzenie Dyskusji i poinformowanie go o swojej decyzji. Tu znajdziesz najczęściej zadawane pytania o zwrotach i reklamacjach.