Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaciłam zakup ale zauważyłam, że to nie o to mi chodziło i od razu anulowałam podając powód "inny- chcę większą". dostałam wiadomość "z powodu braku kontaktu prosimy o potwierdzenie zwrotu prowizji". Jaki brak kontaktu ? + nie dostałam od allegro żadnego meila z jakiś potwierdzeniem prowizji. Napisałam do sprzedającego, to mówi, że powinnam dostać i kliknąć "potwierdzam".
Czy powinnam mu potwierdzać ? jeśli tak, to gdzie tego szukać ? i czy ja odzyskam pełną sumę ? czy tę prowizję pokrywa kupujący?
Nie rozumiesz... Przecież nieraz pisał, że przoduje we wszystkich statystykach. We wszystkich😂
@joanna_k96
Napisałaś: od razu anulowałam podając powód "inny- chcę większą".
Czy jesteś pewna, że wybrałaś opcję: ANULUJ , a nie np. ZWROT ?
Tak, jestem pewna. Na allegro widnieje status anulacji, i mam samego meila z potwierdzeniem pomyślnego anulowania.
@joanna_k96
Na allegro widnieje status anulacji, i mam samego meila z potwierdzeniem pomyślnego anulowania.
To nie przyjdzie już żaden mail "do potwierdzenia" od Allegro, a zwrot prowizji Sprzedawca uzyska niezwłocznie po zwrocie Tobie środków przez Allegro Finanse.
Ustawowo ma na to: do 14dni, Allegro wymaga od sprzedawcy do 2 dni (zwłoką nic nie zyskuje).
czy ja odzyskam pełną sumę ?
Tak. W przypadku ANULOWANIA należy Ci się zwrot pełnej zapłaconej kwoty (również za transport - Ważne !: w tym przypadku: nawet jeżeli nie była to najtańsza metoda dostawy)
@A3dam Masz rację. Wtym wypadku maile nie przychodzą. Zwrot prowizji idzie z automatu. "w punkt"