Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaciłam zakup ale zauważyłam, że to nie o to mi chodziło i od razu anulowałam podając powód "inny- chcę większą". dostałam wiadomość "z powodu braku kontaktu prosimy o potwierdzenie zwrotu prowizji". Jaki brak kontaktu ? + nie dostałam od allegro żadnego meila z jakiś potwierdzeniem prowizji. Napisałam do sprzedającego, to mówi, że powinnam dostać i kliknąć "potwierdzam".
Czy powinnam mu potwierdzać ? jeśli tak, to gdzie tego szukać ? i czy ja odzyskam pełną sumę ? czy tę prowizję pokrywa kupujący?
@joanna_k96 Niczego nie musisz potwierdzać. Sprzedawca po anulowaniu zakupu powinien Ci oddać pieniądze w ciągu 2 dni bez żadnych warunków. Gdyby tak się nie stało, daj znać.
napisałam do nich, że proszę o normalny zwrot bez żadnych potwierdzeń. I właśnie dostałam odpowiedź: " zwrot środków został zlecony przez Payu".. mhmm zobaczymy. Dzięki!
@joanna_k96 jeśli sprzedawca pisze prawdę otrzymasz stosowne powiadomienie e-mail
to nie dostałam, żadnego potwierdzenia... jeszcze...
@joanna_k96 godzinka do dwóch ... spokojnie
@joanna_k96 Poczekaj do jutra rana, jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zwrotu wpłaty, otwórz sprzedawcy Dyskusję, wtedy błyskawicznie zwróci.
@joanna_k96 Temat bardzo prosty.
Sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci pieniądze - tu nie ma żadnej dyskusji.
Prośba o potwierdzenie, że transakcja nie doszła do skutku to zupełnie inna kwestia i najpewniej wynika ona z tego, że dawniej allegro często i gęsto prosiło kupujących o potwierdzenie, że transakcja faktycznie nie doszła do skutku aby móc zwrócić sprzedającemu prowizję.
Teraz się już tego nie stosuje lub stosuje bardzo rzadko - wydaje mi się, że sprzedający może tego po prostu nie wiedzieć.
Generalnie nie musisz nic potwierdzać, jeśli cokolwiek przyjdzie ale...... zwykła przyzwoitość nakazuje aby to zrobić (: Czemu sprzedający miałby tracić gdy nie potwierdzisz FAKTU, że transakcja nie doszła do skutku.
Inna kwestia jeśli sprzedający warunkuje zwrot środków od potwierdzenia - tu już nie postępuje właściwie - ale tak chyba nie było prawda?
@joanna_k96 w niektórych przypadkach serwis prosi o potwierdzenie rezygnacji z akupu , w skrzynce e mail odnajdziesz powidomienie o ile zostało wysłane przez allegro . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@joanna_k96 anulowanie wystarczy, sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy, w regulaminie jest że przy anulowaniu powinien do 2 dni ale ustawowo jest 14 dni bo anulowanie to to samo co odstąpienie 🙂 sprzedawcy nic nie musisz potwierdzać ale allegro może przysłać maila potwierdzającego czy nie doszło do transakcji.
@joanna_k96 Niektórzy wprowadzają Cię w błąd. Twoje potwiedzenie może być potrzebne, aby sprzedający otrzymał zwrot prowizji. Czasami Allegro wysyła takie maile. Kliknięcie "potwierdzam" nic nie kosztuje.
@joanna_k96 Ja na pewno nie wprowadzam Cię w błąd. Absolutnie nie masz żadnego obowiązku niczego potwierdzać, a sprzedający mimo to ma obowiązek oddać Ci pieniądze.
Ktoś tu próbuje znowu siać zamęt.
@xyz96 Tak świetnie znasz regulaminy Allegro, a nie wiesz o mailach potwierdzających od Allegro, które kupujący musi potwierdzić, aby sprzedawca otrzymał zwrot prowizji. Przecież to funkcjonuje od długiego czasu, tylko Allegro ostatnio rzadko to stosuje, ale może się zdarzyć @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Może ktoś to wyjaśni lepiej niż ja.
@Ziolko39 NIE KŁAM! Kupujący niczego nie musi potwierdzać. Jemu się należy zwrot pieniędzy i on ma gdzieś jakieś prowizje sprzedającego.
Takie maile mogą przychodzić, ale kupujący nie ma żadnego obowiązku na nie odpowiadać i nie musi niczego potwierdzać.
pewnie mogę potwierdzać, ale nie mam takiego obowiązku (w moim przypadku nawet nie dostałam takiego maila od allegro) ale mało się znam dlatego pytam, bo wcześniej u innych sprzedawców po anulacji, bez problemu mi zwracali.
@joanna_k96 Musisz wiedzieć, że tu w dziale dla kupujących odpowiadają Ci, oprócz mnie, sami sprzedawcy z Allegro, dlatego nie dziw się niektórym wypowiedziom. Na pewno nie masz obowiązku niczego potwierdzać i na pewno należy Ci się zwrot wpłaty.
@joanna_k96
Napisano:
"tu w dziale dla kupujących odpowiadają Ci, oprócz mnie, sami sprzedawcy z Allegro"
NIEPRAWDA
@joanna_k96 To nie jest obowiązek tylko grzeczność. Możesz potwierdzic, to nic nie kosztuje. Czasami Allegro po prostu weryfikuje takie anulowanie wpłat. A krzyk "nic nie musisz, nic nie potwierdzaj" powoduje tylko konflikty, ale niektórzy tego nie rozumieją. A piszą tu również kupujący, więc "odpowiadają Ci, oprócz mnie, sami sprzedawcy " jest po prostu samochwalstem bez pokrycia, bo nikt inny tego nie potwierdzi.
Konflikty forumowe to wzbudza tu usilnie od kilku dni @Ziolko39 , który nawet wątki o mnie już próbował zakładać, aby pozbyć się mnie z forum, bo pisał tam o banach. Na szczęście został zgaszony i ten wątek mu usunięto. Widać, że nie odpuszcza, widać, że się nudzi, widać, że nie ma co robić, widać, że będzie walczył jak jego poprzednik, który się poddał.
Kupujący, który ma gdzieś jakieś prowizje sprzedającego, to zwykła... no wiesz, jak na zdjęciu😊
Podobnie jak sprzedający, który ma gdzieś kupującego. Fakt, że sprzedawcy można zrobić kuku, a kupujący jest bezkarny, nie robi z konsumenta mniejszej Sam-Wiesz-Kogo.
Nie daj sobie wmówić, że sprzedawca to wróg śmiertelny - to taki sam człowiek jak Ty. Dopóki on Cię traktuje z szacunkiem, traktuj go tak samo.