anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie Zakupu

Client:92225063
#7 Wielbiciel#

WITAM , Wlasnie dostalem telefon od pana ze sklepu ze jednak nie dotrze do mnie moj zakup .

Pan powiedzial ze  musze anulowac umowe na allegro zeby , mogli mi odeslac pieniadze . Jak mam to zrobic bo slęcze juz 2h 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:92225063 On Cię wprowadza w błąd, niczego nie musisz anulować przez Allegro. To on nie może wywiązać się z umowy. Napisz mu maila, że żądasz niezwłocznego zwrotu wpłaty. Będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i napisz w niej to samo. Wtedy już do niczego nie będzie Cię zmuszał i szybko odda, bo wie że Dyskusji przygląda się pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:92225063  po zapłacie anulować się nie da, można zrobić zwrot. Ale generalnie nie powinno cię to obchodzić. To jego wina i niech oddaje kasę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:92225063 albo

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.

albo jak ma aktywne 

  1. Przejdź do zakładki Kupione i znajdź błędne zamówienie.
  2. Na wybranym zamówieniu kliknij SZCZEGÓŁY.
  3. W części Anulowanie zakupu kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP]
  4. Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP].
  5. Wyświetlimy Ci informację o anulowaniu Twojego zakupu.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:92225063
#7 Wielbiciel#

uplynelo 30dni , sprzedajacy zlecil zamowienie sklepowi ktory po dniu zazdwonil i powiedzial ze nie maja czarnego wzmacniacza tylko srebrny wiec musialem czekac 2tygodnie po dwoch tygodniach zadzwonil i powiedzial ze musze czekac jeszcze dwa tygodnie , dzisiaj zadzwonil i powiedzial ze moze bedzie na koniec lutego choc dystrybutor i tak nie obiecuje , powiedzial ze oddadza kase tylko musze anulowac zakup , nie moge nic zrobic bo uplynello 30 dni , nie mama takiej opcji w szczegolach zakupu .... co robic ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:92225063 nic, napisz że nie możesz tego zrobić bo terminy minęły, podaj nr konta i czekaj na przelew ( muszą oddać bezzwłocznie )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Odczekaj regulaminowa godzine i otworz dyskusje i popros pracownika all o interwencje😉 mysle ze kase zwroci szybciej niz ,,niezwlocznie ale nie pozniej niz 14 dni"🤣

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:92225063 Nie przechodź do żadnych zamówień i od żadnej umowy nie odstępuj, to on odstępuje, choć nie ma takiego prawa, otwórz Dyskusję i zażądaj zwrotu wpłaty - szybciutko odda.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Client:92225063 Jak nie chcesz nie musisz anulować, zapewne skończy się oddaniem kasy ale otwórz spór, później wystaw "odpowiedni" komentarz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Se narobiłeś biedy, ze swojego konta pisać nie możesz, kłopoty cię czekają. Po co było szaleć?

oznacz moderatorów

Client:92225063
#7 Wielbiciel#

niby czemu biedy i nie ze swojego konta mam pisac to z kogo ?  i niby na jakiej podstawie narobile msobie biedy ?

oznacz moderatorów